Tuesday, April 23, 2024
17.1 C
Calgary

صدها حیوان خانگی دوست داشتنی آماده سرپرستی، این ماه در سراسر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر همیشه دوست داشتید صاحب یک حیوان خانگی شوید، این فرصت برای شما فراهم شده. بر اساس اعلام خیریه‌های PetSmart کانادا ، پناهگاه‌های حیوانات گمشده در سراسر کشور همچنان پراز ” حیوانات خانگی گمشده و رها شده” هستند. برای کمک به رفع این مشکل، خیریه‌هایPetSmart از 14 تا 30 سپتامبر رویداد سه ماهه‌ی “روزهای ملی فرزندخواندگی” خود را برگزار می کند.

رویداد امسال از این نظر که به صورت مجازی برگزار می‌شود با سال‌های گذشته متفاوت است. به این ترتیب صاحبان آینده‌ی این حیوانات می‌توانند به راحتی و در منازل خود اقدام به سرپرستی حیوانات کنند. کاربران می‌توانند با مراجعه به petsmart.ca/adoptions و وارد کردن کد پستی خود، از طریق 186 سازمان حمایت از حیوانات در سراسر کشور، حیوان خانگی مورد نظر خود را از میان صدها مورد انتخاب کنند.

طبق گزارش PetSmart، کاربران می توانند جستجوی خود را هدفمند کرده و گربه یا سگ بودن، و نیز سن، نژاد، رنگ و اندازه‌ی حیوان مدنظر خود را نیز وارد کنند.

در این خبرنامه آمده است: “هنگامی كه كاربران حیوان خانگی مورد علاقه خود را پیدا كنند، می توانند در مورد آنها بیشتر بیاموزند و قبل از مراجعه به PetSmart محلی خود برای نهایی كردن روند فرزندخواندگی، با آنها ملاقات کنند. در طی روزهای ملی فرزندخواندگی (National Adoptions Days) ،PetSmart  اطمینان حاصل می کند که حیوانات خانگی آماده زندگی با والدین جدید خود هستند.در همین راستا PetSmart یک کیت به ارزش بیش از 300 دلار حاوی تمامی وسایل مورد نیاز آنها، از جمله ژتونی برای غذای سگ یا گربه در اختیار سرپرستان قرار خواهد داد.”

علاوه بر این، PetSmart به بیش از 200 سازمان حمایت از حیوانات در سراسر كشور كمك های مالی اعطا می كند تا برای حیوانات بی‌خانمان امکان بهره‌مندی از پناهگاه، مراقبت های دامپزشكی و نیز آموزش آداب اجتماعی را فراهم ساخته و آنها را برای به سرپرستی گرفته شدن، آماده سازند.

Aimee Gilbreath ، رئیس موسسات خیریه PetSmart گفت: “اکنون که تمامی پناهگاه‌های حیوانات با جمعیتی انبوه از حیوانات و منابعی اندک مواجه هستند، بهترین زمان برای به سرپرستی گرفتن یک حیوان خانگی نیازمند است. شما با این کار نه تنها در کاهش فشار کاری پناهگاه‌های حیوانات و نیز تغییر زندگی یک حیوان سهیم می‌شوید، بلکه می‌توانید از حمایت و عشق بی‌قید و شرط یک حیوان خانگی نیز بهره‌مند شوید.”

جزئیات روزهای فرزندخواندگی خیریه PetSmart کانادا به شرح زیر است:

زمان: 14 تا 30 سپتامبر 2020

مکان: تقریباً همه 140 فروشگاه PetSmart در سراسر کانادا

برای یافتن نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود به سایت www.petsmart.ca مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive