Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

شرط‌بندی ۱.۴ میلیون دلاری مردم بی.سی روی پیروزی ترامپ

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همزمان با شروع رای‌گیری نهایی برای انتخاب رییس‌جمهوری امریکا، اهالی بریتیش کلمبیا پول خود را روی دونالد ترامپ شرط‌بندی کرده‌اند، هر چند که قلب‌شان با بایدن است.

طبق آمارهای اخیرِ Ipsos Poll حدود ۷۳٪ از مردم بی.سی انتخاب بایدن را برای کانادا «رویداد خوبی» تلقی کرده‌اند که در تضاد با شرط‌بندی‌ها ست.

در آن سو در وبسایت PlayNow.com می‌بینیم که حدود ۳,۰۰۰ شرط‌بندی به مجموع ۱.۴ میلیون دلار (۶۸٪ کل شرط‌ها) روی ترامپ انجام شده و فقط ۱,۴۸۴ شرط‌بندی به رقم ۶۲۲,۰۰۰ دلار روی بایدن، معاون سابق رییس‌جمهوری امریکا انجام گرفته است.

هر چند میانگین همهٔ نظرسنجی‌ها حکایت از شانس بیشتر بایدن برای پیروزی بر ترامپ دارد، اما اکثر قماربازها خاطره انتخابات ۲۰۱۶ را در یاد دارند؛ انتخاباتی که در آن ترامپ بر همهٔ نظرسنجی‌ها غلبه کرد و هیلاری کلینتون را از رسیدن به کاخ سفید باز داشت.

کمپانی BCLC اداره‌کنندهٔ PlayNow.com، می‌گوید در صورت پیروزی ترامپ مجموعا ۳.۴ میلیون دلار به برنده‌ها پرداخت می‌شود و با پیروزی بایدن، ۱ میلیون دلار نصیب برندگان می‌شود.

با ۱۲,۰۰۰ شرط‌بندی به ارزش حدودیِ ۳ میلیون دلار، انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری امریکا محبوب‌ترین رویداد شرط‌بندیِ PlayNow.com تا امروز است. حتی بزرگتر از رویدادی مثل Super Bowl.

پیش از این رکورد این وبسایت در اختیار انتخابات ۲۰۱۶ امریکا بود که تقریبا ۷,۲۰۰ شرط‌بندی با ارزش ۷۳۷,۰۰۰ دلار انجام گرفته بود.

منبع: Daily Hive