Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

فراخوان جمع‌آوری زنگ‌های درِ ویدئویی در کانادا به دلیل امکان آتش‌سوزی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بیش از 8،000 زنگ در ویدیوییِ برند RING از سراسر کانادا به منظور جمع‌آوری فراخوانده شدند، زیرا می‌توانند بیش از حد داغ شوند و ممکن است باعث آتش‌سوزی شوند.

سازمان بهداشت کانادا 10 نوامبر فراخوان جمع‌آوری نسل دوم زنگ‌های هوشمند را صادر کرد. 8،700 محصول از ژوئن 2020 تا اکتبر 2020 در کانادا فروخته شده‌اند.

سازمان بهداشت کاندا می‌گوید این زنگ‌های هوشمند دارای دو پیچ‌ ضامن و چوبی برای نصب هستند.

این سازمان دلیل این فراخوان را اینگونه اعلام کرده است: «اگر در هنگام نصب پیچ چوبی در جای پیچ ضامن قرار بگیرد، باتری آسیب می‌بیند و ممکن است بیش از حد داغ شود، در نتیجه احتمال خطر آتش‌سوزی به وجود می‌آید.»

در ضمن اگر زنگ ‌در به درستی سر جایش نصب شود خطر آتش‌سوزی وجود نخواهد داشت.

شمارۀ مدل زنگ ‌در که برای مرجوع شدن آن فراخوان صادر شده است 5UM5E5 است. دارندگان Ring Video Doorbell  با وارد کردن شماره سریال کالای خود به صورت آنلاین می‌توانند ببینند آیا کالای آنها نیز مرجوعی است یا خیر.

بهداشت کانادا می‌گوید سازندۀ این محصول با تمام مصرف‌کنندگان شناخته شده تماس گرفته است. آنها از هرکسی که محصولاتشان را هنوز نصب نکرده‌اند می‌خواهند راهنمای جدید کاربر را از وبسایت Ring دریافت کنند.

بهداشت کانادا اعلام کرده است که در 5 نوامبر RING گزارش یک حادثه را دریافت کرده است و البته در این حادثه کسی زخمی نشده است.

 

منبع: dailyhive