Thursday, April 18, 2024
2.5 C
Calgary

عکاس بریتیش کلمبیایی برنده جایزه عکاسی جغرافیای کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Sara Kempner، از كامبرلند، بریتیش کلمبیا، یک عکس خیره‌کننده پرتره از خودش با عنوان Seal Bay Play به نمایش گذاشته است. این عکس ادای احترام به ساحلی در جزیره ونکوور است که او در آن بزرگ شده است.

در این مسابقه عکاسی از عکاسان خواسته شده بود که در عکس‌هایشان نشان دهند خانه برایشان چه مفهومی دارد.

Kempner در یک مصاحبه گفته است: «ما در دهه 80 و 90 بزرگ شدیم، اینترنت و حتی تلویزیون نداشتیم، بنابراین زمان زیادی را بیرون از خانه می‌گذراندیم و خوشبختانه ساحل حیاط خانه ما بود. بازی‌ای که در کودکی زیاد انجامش می‌دادیم این بود که چطور بدون لمس زمین بتوانیم تا دورترین نقطه ساحل برویم.»

«من فکر کردم خلق تصویر از مکانی که از همان کودکی به شدت بر سبک زندگی من تأثیر گذاشته است بسیار زیبا خواهد شد.»

او که یک عکاس خودآموز است، به طور رسمی در سال 2018 تجارت خود را با عکاسی از طبیعت و منظره به عنوان ژانرهای مورد علاقه‌اش برای عکاسی آغاز کرد.

«من می‌توانم ساعت‌ها را برای خلق یک تصویر عالی در یک مکان سپری کنم. و حتی با وجود اینکه من آدم صبح‌ها نیستم، دوست دارم زود بیدار شوم و از طلوع آفتاب عکس بگیرم. چون معمولاً بسیار ساکت و آرام است و من می‌توانم در مکان‌هایی که در طول روز شلوغ هستند کاملاً تنها باشم.»

Kempner با وجود اینکه این روزها زیاد پشت دوربین نیست، اما با پندمی COVID-19 توانسته است زمان بیشتری را صرف تجارت عکاسی‌اش کند.

او توضیح می‌دهد که برای انگیزه دادن به خودش از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند؛ آموزش عکاسی به صورت آنلاین، آغاز چالش‌ در رسانه‌های اجتماعی برای حفظ ارتباط با طرفدارنش و عکاسی پرتره‌های خانوادگی در ایوان‌های جلوی منزل آنها. او معتقد است این یک روش کاملاً ایمن برای بیرون رفتن و حضور در جامعه است.

«یک‌جورهایی پندمی من را مجبور کرده که تمام وقت عکاسی کنم و در نتیجه وارد دنیای فریلنس‌ها شوم، به همین خاطر از این موقعیت بسیار سپاسگزارم.»

 

منبع: dailyhive