Tuesday, April 16, 2024
1 C
Calgary

مرگ یک اسنوبردسوار ۴۵ ساله در بهمن نزدیک به ویسلر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مرگ مرد اسنوبُردسوار ۴۵ ساله پس از فرو رفتن در یک بهمن نزدیک به ویسلر دومین مرگ این منطقه در چند روز اخیر بوده است.

پلیس سواره‌نظام سلطنتی کانادا در ویسلر گفت: «افسران منطقه در تاریخ ۱۳ فوریه حدود ساعت ۲ از سقوط بهمن در Brandywine Bowl با خبر شدند. چندین نفر در اولین سقوط گرفتار شده بودند و پس اعلام پلیس مشخص شد یک اسنوبُردسوار مفقود شده است.»

عملیات جستجو آغاز شد و فرد مذکور تقریبا پس از ۴۵ دقیقه پیدا شد. با این وجود این مرد ۴۵ ساله بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

پلیس سواره‌نظام سلطنتی کانادا گفت به عقیده آنها یک گروه ۳ نفره در بهمن گرفتار شده‌ بودند و در هنگام خارج شدن از منطقه سقوط دوم رخ داد و راه گریزی از آن وجود نداشت. افسران برای تعیین حوادث مرگبار اخیر این منطقه با خدمات پزشکی بریتیش کلمبیا همکاری خواهند کرد.

گروهبان ساشا بنکس در گزارشی گفته است در ۳ روز گذشته، ۴ عملیات جستجو جدی انجام داده‌اند و تماس‌های نجات زیادی با آنها گرفته شده است که ۲ مورد آنها مرگبار بوده و تعداد زیادی موارد جراحت نیز وجود داشته است.

«مناطق بکر Sea to Sky در حال حاضر پایدار نیستند، بهتر است سفرتان را به عقب بیندازید و در زمان دیگری به این منطقه سفر کنید.»

یک اسکی‌باز در تاریخ ۱۲ فوریه در بهمن Blackcomb Glacier جانش را از دست داد. یک روز قبل از این حادثه، دو اسکی‌باز در Mamquam Mountain از سقوط نجات پیدا کرده بودند.

بنکس در ادامه افزود: «این حوادث برای همه ما سخت است. تیم‌های جستجو، ناظران، پلیس و مهمتر از همه عزیزان افرادی که کشته و زخمی شده‌اند. داستان‌های آنها درس‌های با ارزشی هستند که همهٔ ما باید از آنها بیاموزیم.»

 

منبع: Dailyhive