Saturday, April 27, 2024
6.6 C
Calgary

معرفی بهترین پیست‌های اسکی کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی فوزبز ادوایزر پس از بررسی شش هزار مجموعه زمستانی در کشورهای مختلف دنیا سه پیست کانادا را به عنوان بهترین‌های جهان معرفی کرده است.

این لیست شامل ۵۰ پیست اسکی است که بر اساس ۱۴ معیار شامل طول و تنوع دامنه‌ها، دیدگاه اسکی‌بازان و اسنوبوردسواران، کیفیت پیست اسکی و هزینه بلیت رده‌بندی شده‌اند. امتیازدهی این مناطق از ۰ تا ۱۰۰ است.

پیست اسکی Whistler Blackcomb واقع در بریتیش کلمبیا در جایگاه چهاردم جهان قرار دارد. این پیست اسکی در رده دوم «بهترین پیست‌های اسکی آمریکایی شمالی» قرار گرفته است. علاوه بر این، Whistler Blackcomb در جایگاه سوم پیست‌های اسنوبرد جای دارد.

در مقاله فوربز آمده: «شما می‌توانید به Whistler Blackcomb شیب‌های ملایم و تند و همچنین محوطه‌های مناسب کودکان و خانواده‌ها دسترسی داشته باشید. شما همچنین می‌توانید از تله کابین Peak 2 Peak که میان کوه‌های Whistler و Blackcomb‌ قرار دارد و یکی از طولانی‌ترین تله کابین‌های جهان است نیز دیدن کنید. سفر با این تله کابین ۴.۴ کیلومتری با چشم‌انداز‌های شگفت‌انگیز تقریبا ۱۱ دقیقه طول می‌کشد.»

Whistler که پیش از این در سال ۲۰۱۰ میزبان بازی‌های المپیک زمستانی بود و به عنوان بهشت ورزش‌های زمستانی شناخته می‌شود، بار دیگر این لقب را از آن خود کرده است.

یکی دیگر از مناطق برتر اسکی از دید فوربز Lake Louise در پارک ملی بنف است. این مجموعه در رده بیست و یکم قرار دارد. این منطقه در جایگاه سوم «بهترین پیست‌های اسکی آمریکایی شمالی» قرار گرفت.

پیست Lake Louise در قلب رشته‌ کوه‌ راکی قرار دارد و بنای باشکوه Fairmont‌ نماد این منطقه به شمار می‌رود.

پیست اسکی Big Three به ۱۳۹ کیلومتر مسیر تماشایی دیگر گزینه برتر برای اسکی‌بازان و دوستداران ورزش‌های زمستانی کانادا است.

آخرین پیشنهاد فوربز در کانادا Sunshine Village در آلبرتا است. این منطقه جایگاه چهل و هشتم دنیا را از آن خود کرده است.

منبع: Daily Hive