Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

برنامه‌های Canada Day  کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر می‌خواهید بدانید امسال Canada day در کلگری چگونه جشن گرفته می‌شود، در ادامه مطلب با پیکوبینو همراه باشید.

در این جشن سه برنامه اصلی وجود دارد که می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری در آنها شرکت کنید.

شهردار ننشی در بیانیه‌ای گفت: «من می‌دانم كه بسیاری از ساکنین کلگری منتظر Canada Day هستند. ما با همتایان خود در کتابخانه عمومی کلگری و CJSW 90.9FM همکاری کرده‌ایم تا شما بتوانید تمام روز برنامه‌های سرگرم‌کنندۀ رایگان، امن و خانوادگی داشته باشید، خواه با اجتماع خود در منزل یا خارج از منزل جشن بگیرید. امیدوارم Canada Day یک نقطه عطف برای ما باشد و در حالی که به دنبال آینده‌ای بهتر برای همه هستیم به آنچه که پشت سر گذاشته‌ایم هم احترام بگذارد.»

اولین روش برای شرکت در این جشن این است که از کتابخانه عمومی کلگری یک “کاردستی در خانه” تهیه کنید. این بسته شامل دستگاه حباب‌ساز، توپ ساحلی، گچ رنگی، بذر گیاهان، تاتوی موقت و کلی وسایل باحال است که برای تمام سنین‌ در نظر گرفته شده است.

روش دوم شرکت در جشن Canada Day رفتن به سراغ CJSW 90.9FM است که با یک برنامه ویژه  شما را سرگرم می‌کند. این برنامه شامل موسیقی محلی، مصاحبه و بسیاری موارد دیگر می‌شود. برخی از هنرمندان نیز در CJSW حضور خواهند داشت: Amy Nelson Celeigh Cardinal، Miesha ،The Spanks.

در آخر نیز، جشن با نمایش آتش‌بازی در ساعت 11 شب به پایان می‌رسد. این آتش‌بازی‌ها در Tom Campbell Hill مستقر می‌شوند و افراد محلی می‌توانند این نمایش آتش‌بازی را در منطقه ذکر شده تماشا کنند، اما اگر در همسایگی این منطقه نباشند می‌توانند به صورت آنلاین در Calgary.ca/CanadaDay این برنامه جذاب را تماشا کنند.

جدا از برنامه‎ ‌های فوق، تعدادی از مناطق مورد علاقۀ ساکنین کلگری نیز در Canada Day باز خواهد شد: از جمله باغ وحش کلگری، TELUS Spark Science Centre، پارک میراث و Studio Bell National Music Centre.

راهنمای کامل برنامه Canada Day امسال در کلگری را اینجا مشاهده کنید.

 

 

منبع: Dailyhive