Tuesday, April 23, 2024
3.1 C
Calgary

ترودو از خشم کانادایی ها در برابر واکسینه نشده ها می گوید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با گذشت نزدیک به دوسال از اولین روزهای پاندمی کرونا در کشور، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، از عصبانیت مردم از افرادی که واکسن کووید-19 خود را عامدانه دریافت نکرده اند خبر داد.

ترودو در صحبت های روز چهارشنبه خود با کانادایی ها گفت: در حال حاضر مردم شاهد به تعویق افتادن درمان افراد سرطانی و عمل های جراحی به دلیل کمبود تخت در بیمارستان ها هستند، این تخت ها همگی با افرادی پر شده اند که انتخاب کردند دوز واکسن خود را دریافت نکنند؛ این بسیار ناامید کننده است. وقتی مردم خود را به دلیل ریسک هایی که برای وجود افراد واکسینه نشده همه ما را تهدید می کند، مجبور به تحمل محدودیت های سراسری و خانه نشینی می بینند، بسیار عصبانی می شوند.

“و ما تلاش های بسیاری کرده ایم تا مردم را تشویق و مطمئن کرده و به آن ها آموزش داده و یادآوری کنیم که هیچ گاه برای انجام دادن کار درست، دیر نیست. هیچ وقت برای رفتن و دریافت دز اول واکسنتان دیر نیست.”

او همچنین گفت: البته ما باید این را هم بدانیم که بخش بزرگی از مردم کانادا برای دریافت دوز های واکسن خود اقدام کرده و زمانی که صحبت از واکسیناسیون می شود، ما یکی از پیشرو ترین کشور ها هستیم.

تا روز چهارشنبه، 69.383.917 دوز واکسن  در سراسر کانادا تزریق شده است.

نقشه واکسیناسیون کشور

تا کنون چندین هزار عمل جراحی در سراسر کانادا به دلایل کرونایی به تاخیر افتاده و یا کنسل شده اند.

تنها در طول سال گذشته میلادی، آلبرتا مجبور به کنسل کردن 60 درصد از زمان های برنامه ریزی عمل های جراحی خود به دلیل کووید-19 شده است.

 

منبع:  dailyhive.com