Thursday, April 18, 2024
-4.3 C
Calgary

متهم شدن چهار نفر به انجام جرایم خشونت آمیز در اعتراضات اخیر اُتاوا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با تداوم اعتراضات در اتاوا، پلیس این منطقه از دریافت بیش از 400 تماس برای دریافت محفاظت در برابر  معترضان “Freedom Convoy” خبر داد.

سرویس پلیس اتاوا (OPS) گفت: “هم اکنون، پرونده بیش از 50 جرم در حال بررسی است که 11 مورد از آنها جرایم خشونت آمیز بوده که منجر به اتهاماتی علیه این چهار نفر شده است.”

به گفته پلیس، همه افسران در منطقه مستقر شده و کارآگاهان پلیس اطمینان می دهند همه گزارشات و شکایات را بررسی می کنند.

عموم مردم می توانند جرایم خشونت آمیز مشاهده شده را از طریق خط تلفن مربوطه به پلیس گزارش دهند. این خط تلفن تاکنون بیش از 150 تماس دریافت کرده است.

حوادث خشونت آمیز اتفاق افتاده را می توان به شماره 1222-236-613 و داخلی 5015 گزارش داد. همچنین در موارد ضروری که اضطرار و بحث جان و زندگی مطرح است و یا جنایتی در حال انجام است با شماره 911 تماس بگیرید.

OPS پیش از تظاهرات اخیر و در روز شنبه، 5 فوریه، گفته بود قصد دارد آخر هفته ها و در مناطق مرکزی پایتخت برای «حفاظت بیشتر از محله‌ها، بازگرداندن نظم و جلوگیری از انجام فعالیت‌های غیرقانونی»، از استراتژی خاصی برای «جلوگیری و مهار کردن» اتفاقات این چنینی استفاده کند.

در تظاهرات قبلی “Freedom Convoy”، برخی از مردم از نمادهای نفرت پراکنانه ای همچون پرچم کنفدراسیون و پرچم نازی ها استفاده کردند.

بنا بر گزارش ها، معترضان همچنین کارکنان یک آشپزخانه را مورد آزار و اذیت قرار داده و از او خواستار وعده های غذایی شدند.

منبع:  dailyhive.com