Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

اعلام تاریخ نهایی برای تمدید مدارک و گواهینامه شهروندان آنتاریو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنابر اعلام مقامات آنتاریو آن دسته از شهروندان که تاریخ انقضای گواهینامه‌ و کارت‌های شناسایی آن‌ها تمام شده باید طی سه هفته برای تمدید مدارک خود اقدام کنند.

طی دو سال گذشته شهروندان امکان استفاده از کارت‌های منقضی خود را داشتند اما پس از تاریخ 28 فوریه امکان استفاده از این مدارک وجود ندارد.

این دوره دوساله از ابتدای پاندمی و همزمان با تعطیلی مراکز خدماتی Services Ontario در استان آغاز شد. بر این اساس کسانی که گواهینامه یا کارت شناسایی آن‌ها از مارچ 2020 به بعد منقضی شد این امکان را داشتند تا همچنان از مدارک پیشین خود استفاده کنند. حال همزمان با تلاش مقامات استانی برای بازگشت به شرایط نرمال پیش از پاندمی، این دوره دوساله نیز به پایان خود نزدیک می‌شود.

از تمام کسانی که گواهینامه کلاس G، عکس کارت سلامت، عکس کارت شناسایی یا پلاک خودرو منقضی دارند خواسته شده تا بصورت آنلاین برای تمدید مدارک خود اقدام کنند. در غیر اینصورت باید برای مراجعه حضوری به Service Ontario به اینجا مراجعه کرده و وقت بگیرند.

در مقابل تمدید گواهینامه رانندگان تازه‌کار به زمان بیشتری نیاز دارند. کسانی که گواهینامه رانندگی G1، G2، M1 یا M2 دارند تا تاریخ 31 دسامبر 2022 برای رزرو نوبت و انجام آزمون‌های لازم بمنظور ارتقای گواهینامه خود فرصت خواهند داشت.

بعلاوه مجوزهای پارک خودرو نیز باید تا تاریخ 28 فوریه تمدید شوند.

شما می‎‌توانید لیست کامل مدارک مشمول تمدید و آخرین فرصت اعلام شده برای تمدید آن‌ها را در اینجا مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive