Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

ابتکار شهرداری هالیفاکس برای کمک به بیزینس‌های محلی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهرداری هالیفاکس با هدف حمایت از بیزینس‌های محلی به شهروندانی که جریمه پارکینگ دارند پیشنهاد داده با 35 دلار خرید از یک کسب‌وکار محلی مشمول بخشش جریمه شوند.

این برنامه از تاریخ 1 جون تا 30 سپتامبر 2022 اجرا خواهد شد. برای بهره‌مندی از این طرح باید تا سه ساعت پس از دریافت جریمه حداقل 35 دلار از کسب‌وکارهای محلی خرید کنید. هرکدام از رسید‌های خرید تنها یکبار امکان استفاده توسط تنها یکنفر را دارند. این رسید‌ها باید بصورت آنلاین و حداکثر پنج روز پس از صدور برگه جریمه در وبسایت شهرداری بارگذاری شوند.

البته باید توجه داشت هر هفته امکان بخشش تنها یک جریمه پارکینگ برای هر نفر در این طرح وجود دارد. همچنین رسیدهای پیک، رانندگان تحویل غذا و سایر خریدهای ارسالی پذیرفته نمی‌شوند. جریمه پارکینگ‌های خصوصی نیز مشمول طرح نیستند.

در توضیحات شهرداری آمده: “برنامه بخشش جریمه‌های پارکینگ بخشی از ابتکارات شهرداری با هدف تقویت رشد اقتصادی و تشویق شهروندان و گردشگران به حمایت از کسب‌وکارهای محلی، بمنظور جبران آسیب‌های پاندمی، است.”

در دو سال گذشته بیزینس‌ها بخاطر شیوع کرونا و پاندمی به شدت آسیب دیدند. هم‌اکنون نیز بحران کمبود نیروی کار و تورم بالای کالاها و سوخت کمکی به بهبود شرایط نمی‌کند.

منبع: Daily Hive