Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

پیاده‌روی مرد ۷۹ ساله برای حمایت از تحقیقات سرطان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مرد ۷۹ ساله‌ای که به یاد پسر عمویش و حمایت از تحقیقات سرطان پیاده از کلگری به ونکوور می‌رفت، سفر خود را به پایان رساند.

گری اورباخ با هدف جمع‌آوری ۵۰۰٬۰۰۰ دلار برای انجام تحقیقات سرطان این پیاده‌روی را آغاز کرده بود. او سفرش را از ماه جون و از پارک المپیک کلگری آغاز کرد و به سمت غرب سفرش را ادامه داد. گری روزانه ۲۵ تا ۳۰ کیلومتر پیاده‌روی می‌کرد و در نهایت اوایل ماه آگوست به ونکوور رسید.

این فرد پیاده‌روی خود را به یاد پسر عمو و شریک تجاری‌‌اش رابرت (باب) گلدن «پیاده‌روی باب برای تحقیقات سرطان» نام گذاری کرده است.

او همچنین به یاد رونی اونکین و دارلن اسپواکوف، پسر عموهایش، و آنجلیتا تیکا، خدمتکارش، این پیاده‌روی را انجام داده است. هر سه نفر در یک بازه هفت هفته‌ای، از ۵ آپریل تا ۱۸ می سال جاری، بر اثر سرطان درگذشتند.

گری با راه‌اندازی یک بلاگ و انتشار پیشرفت‌هایش در طول سفر به مردم اطلاع‌رسانی می‌کرد.

او در پست آخر خود خبر داد به مقصدش رسیده است. گری آخرین ایستگاه خود را Jack Poole Plaza انتخاب کرده بود و به دخترش قول داده بود تا به هدفش نرسد از سفر برنخواهد گشت.

گری ۱۱۰۰ کیلومتر را با هدف حمایت از تحقیقات سرطان پیاده‌روی کرده است.

گری توانست به هدف مالی خود دست پیدا کند. بنیاد «پیاده‌روی باب برای تحقیقات سرطان» تاکنون توانسته است ۵۴۰٬۰۰۰ دلار کمک جمع‌آوری کند. این بنیاد هنوز هم کمک‌های مالی مردم را با هدف تحقیقات بر روی سرطان‌های دیگر می‌پذیرد. کندروسارکوم برای باب، سرطان ریه برای رونی، سرطان پانکراس برای آنجلیتا، سرطان کبد برای دارلین و صندوق نیازهای ضروری در BC Cancer بر روی تحقیقات عمومی سرطان از هدف‌های دیگر گری هستند.

 

منبع: Dailyhive