Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

دعوای مستاجر و صاحبخانه به دادگاه کشیده شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از صاحبخانه‌ای که به شرکت حمل و نقل اجازه نداد اثاثیه مستاجر، از جمله چارچوب تخت، را وارد خانه کنند در دادگاهی در بریتیش کلمبیا شکایت شد.

اطلاعات این پرونده نشان می‌دهد Rajdeep Malhi اتاقی را از Rajni Bala اجاره کرده است. به گفته مستاجر صاحبخانه مانع ورود برخی از اثاثیه او به این اتاق شده است. این فرد ادعا می‌کند که صاحبخانه به او گفته است اثاثیه در این اتاق جا نمی‌شود و جابه‌جایی اثاثیه به راه‌پله و دیوارهای خانه آسیب می‌رساند.

Malhi یک ماه اجاره ماهی که در خانه جدید زندگی نکرده و ۵۰۰ دلار خسارت ودیعه را به عنوان غرامت درخواست کرده است. Bala نیز از پرداخت این غرامت خودداری کرده و گفته است که اسباب و اثاثیه Malhi به دیوارهای خانه آسیب وارد کرده است.

به گفته صاحبخانه این مستاجر بدون خبر قبلی تصمیم گرفته به خانه جدید نقل مکان نکند و اکنون از او درخواست کرده خسارت ودیعه و اجاره یک ماه را پرداخت کند.

پس از بررسی خانه هیچ مدرکی دال بر آسیب به دیوارهای در پی جابه‌جایی اثاثیه مشاهده نشده است. شواهد نشان می‌دهد این صاحبخانه از ورود اثاثیه جلوگیری کرده و به همین دلیل مستاجر تاکنون وارد این خانه نشده است.

اثاثیه Malhi شامل یک کمد بزرگ لباس و یک چارچوب تخت می‌شود. بر اساس رای دادگاه، مستاجر بدون اندازه‌گیری راه‌پله قصد وارد کردن این اثاثیه را به خانه جدید داشته است. همچنین صاحبخانه نمی‌خواسته آسیبی به خانه وارد شود و مستاجر از ابعاد وسایل خود و فضای راه‌پله اطمینان نداشته است.

به دلیل عدم اثبات آسیب به راه‌پله، صاحبخانه ملزم به پرداخت ودیعه مستاجر است.

در پایان این دادگاه Malhi توانست ۵۷۹.۰۹ دلار که شامل ودیعه و هزینه دادگاه می‌شود را به عنوان غرامت به دست آورد.

 

 

منبع: Dailyhive