Saturday, April 27, 2024
14.9 C
Calgary

برخورد کابین گوندولا در پیست اسکی حادثه آفرید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به گفته پلیس کبک روز گذشته حادثه‌ای که برای یکی از کابین‌های پیست اسکی Mont-Tremblant رویداد یک کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.

این حادثه پس از برخورد تجهیزات ساختمان‌سازی با تله کابین روی داد. به گفته پلیس ضربه وارد شده منجر به پرت شدن سرنشین‌ها شده است.

پس از وقوع حادثه و اعزام اورژانس، هر دو نفر با شرایط وخیم به بیمارستان انتقال یافتند اما فوت یک نفر از آنها بعدازظهر یکشنبه تأیید شد.

به گفته پلیس فرد دیگر که به بیمارستانی در مونترال منتقل شده شرایط نامساعدی دارد. جزئیات هویت این دو نفر منتشر نشده است.

بازرسان در حال بررسی وضعیت موجود و اقدامات ایمنی در پیست اسکی Mont-Tremblant هستند. این پیست اسکی با فاصله ۱.۵ ساعتی از شمال غربی مونترال به سمت کوه‌های Laurentian در کبک قرار دارد.

انیک ایرد، معاون بازاریابی و ارتباطات ایستگاه Mont Tremblant در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما از شرایط پیش آمده بسیار متأسف هستیم و این ایستگاه از صمیم قلب به بازماندگان و افرادی که از این حادثه صدمه دیدند تسلیت عرض می‌کند.»

تجهیزات ساختمان‌سازی که در این حادثه نقش داشتند توسط شخص ثالث اداره می‌شود. علاوه بر این، برنامه تفریحاتی Sunday’s Blues Festival در روز یکشنبه لغو شد.

در همین راستا، وزیر گردشگری کبک، کارولین پرولکس اعلام کرد وضعیت را از نزدیک پیگیری می‌کند.

طی تحقیقات نیز تله کابین این پیست اسکی معروف تعطیل خواهد بود. دسامبر گذشته نیز یکی دیگر از کابین‌های تله کابین Mont Sainte-Anne سقوط کرد اما کسی آسیب ندید.

 

منبع: globalnews