Sunday, April 28, 2024
12.9 C
Calgary

فست‌فودهای زنجیره‌ای که بزودی در کلگری افتتاح می‌شوند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با اینکه فست‌فودهای بسیاری در کلگری وجود دارند اما بزودی بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد. در این مطلب با پنج فست‌فود زنجیره‌ای آشنا می‌شویم که قرار است در آینده نزدیک افتتاح شوند

Chick-fil-A

فست‌فود محبوب Chick-fil-A پیش از پایان سال ۲۰۲۴ یک شعبه در کلگری افتتاح خواهد کرد.

این فست‌فود که زادگاهش جورجیا است، محل بازگشایی شعبه را Macleod Trail در نظر گرفته است. بنابراین اهالی کلگری می‌توانند به زودی از طعم بی‌نظیر ساندویچ‌های مرغ و وافل‌های سرخ‌شده لذت ببرند!

این رستوران زنجیره‌ای قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ بیست شعبه در آلبرتا افتتاح کند!

Freddy’s Frozen Custard & Steakburgers

رستوران Freddy’s Frozen Custard & Steakburgers یکی دیگر از فست‌فودهای آمریکایی است که می‌خواهد با همکاری ZZA Hospitality تا پنج سال آینده پنج شعبه در آلبرتا افتتاح کند.

شهرت این رستوران‌ به خاطر استیک برگرهای خوشمزه، چیپس‌های ترد خلالی و کاستاردهای یخ‌زده است.

Firehouse Subs

فست‌فود فلوریدایی Firehouse Subs قصد دارد در غرب کانادا شعبه‌های متعدد را افتتاح کند که یکی از آن‌ها در کلگری خواهد بود.

شما می‌توانید در این شعبه جدید که در 1155 Cornerstone Boulevard NE بازگشایی می‌شود، میت‌بال تند و شیرین، کلاب ساندویچ و آیتم Hook & Ladder را که با سینه بولقمون دودی، ژامبون عسلی و Monterey Jack آب شده تهیه می‌شود، میل کنید.

Krispy Kreme

دونات‌فروشی زنجیره‌ای Krispy Kreme نیز به زودی اولین شعبه خود در کلگری را بازگشایی می‌کند.

اولین شعبه این دونات‌فروشی در آلبرتا در ادمونتون افتتاح خواهد شد. در این مکان می‌توان انواع دونات را سفارش داد و آن‌ها را همانجا یا بصورت یرون‌بر میل کنید.

Chaiiwala

قرار است کافه فست‌فود بریتانیایی Chaiiwala در سه‌ شعبه جداگانه بازگشایی شود. این کافه رستوران بی‌نظیر در حال حاضر چندین شعبه کانادایی در بریتیش کلمبیا و انتاریو دارد.

فست‌فود Chaiiwala به دلیل سرو صبحانه هندی در تمام ساعات روز و ارائه ۲۵ نوشیدنی سرد و گرم ازجمله انواع چای شهرت دارد.

منبع: Daily Hive