Saturday, July 27, 2024
10.7 C
Calgary

ارائه وام IKEA تا سقف ۱۰ هزار دلار برای کانادایی‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با طرح جدید IKEA کانادا شهروندان می‌توانند قفسه کتاب Billy و مبل Friheten را برای خانه خود خریداری کنند و هزینه آن را بعدا بپردازند.

خدمات PayPlan رویال بانک کانادا (RBC) به مشتریان IKEA این امکان را می‌دهد تا ابتدا محصولات مورد نظر خود را خریداری و سپس برای پرداخت هزینه آنها اقدام کنند. در حال حاضر این طرح پرداخت در فروشگاه‌ها و به صورت خرید حضوری ارائه می‌شود، اما از ماه جون به صورت آنلاین نیز قابل استفاده خواهد بود. همچنین سود این طرح جدید از صفر درصد شروع می‌شود.

بر اساس بیانیه منتشر شده، سرویس «الان بخر/ بعدا پرداخت کن» با هدف دسترسی بیشتر کانادایی‌ها به کالاهای خانگی IKEA ارائه می‌شود.

در این بیانیه آمده: «IKEA کانادا قصد دارد با همکاری رویال بانک کیفیت زندگی کانادایی‌ها را با محصولات خود بالا ببرد. در این طرح جدید هیچ هزینه‌ اضافی از مشتریان دریافت نمی‌شود.»

چگونگی دریافت وام IKEA

برای بررسی شرایط دریافت این وام باید در یکی از شعبات IKEA یک فرم درخواست را تکمیل کنید.

سپس طرح مورد نظر را انتخاب کنید. این سرویس دارای گزینه‌های پرداخت ۱۲ تا ۴۸ ماهه است. نرخ بهره سالانه (APR) از ۰٪ شروع شده و نسبت به مبلغ خرید شما از ۱۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰ دلار به ۹.۹۹٪ افزایش پیدا می‌کند.

در ادامه باید مبلغ را وارد کیف پول موبایل خود کرده و زمان پرداخت آن را مشخص می‌کنید.

در حال حاضر، قیمت محصولات پرطرفدار این فروشگاه زنجیره‌ای کاهش پیدا کرده است که شامل قفسه‌ Kallax (مبلغ پیشین ۱۰۹ دلار و مبلغ فعلی ۹۹ دلار)، تخت‌خواب Malm (مبلغ پیشین ۳۹۹ دلار و مبلغ فعلی ۳۴۹ دلار) و آباژور و چراغ مطالعه Naymane (مبلغ پیشین ۶۴.۹۹ دلار و مبلغ فعلی ۴۹.۹۹ دلار) می‌شود. برای مشاهده محصولات دارای تخفیف به این لینک مراجعه کنید.

فروشگاه IKEA‌ در تاریخ ۲۲ مارس درخواستی برای پایان دادن به مالیات بر روی کالاهای کارکرده در Change.org منتشر کرد. در این درخواست که تاکنون بیش از ۳۴٬۰۰۰ آن را امضا کرده‌اند به لزوم حذف پرداخت مجدد مالیات بر کالاهای کارکرده اشاره شده است.

منبع: Daily Hive