Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

نام جاستین ترودو در میان ۱۰۰ فرد تاثیرگذار مجله‌ی TIME

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جاستین تردوو در پانزدهمین فهرست سالانه‌ی تاثیرگذارترین افراد جهان مجله‌ی TIME، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد جهان شناخته شده است.

نام Shawn Mendes، خواننده تورنتویی نیز در این لیست هست.

بر اساس تعریف سردبیر مجله‌ی TIME،Edward Felsenthal، « فهرست سالانه‌ی تاثیرگذارترین افراد جهان مجله‌ی TIME، به افرادی اختصاص داده شده که زمان آنها، براساس برآورد ما، همین الان است».

نام Trudeau، جوانترین نخست وزیر کانادا، در فهرست معتبر تاثیرگذارترین افراد جهان مجله‌ی TIME و در کنار تعداد زیادی از رهبران، هنرمندان، دانشمندان، فعالان و ورزشکاران بین‌المللی قرار گرفته است.

نام او در رده رهبران و در کنار افرادی از جمله پرینس هری، مگان مارکل و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار دارد.

Jacinda Ardern نخست وزیر نیوزلند، در واکنش به این انتخاب نوشته است:

«چندین نام در سطح جهانی وجود دارد که در کتاب‌های تاریخ ثبت خواهند شد. زمانی که سیاستمداران جوان سیاست‌های مختلفی را در پیش بگیرند، آنها طلایه‌دار تغییر در منظر سیاسی ما هستند. Justin Trudeau یکی از آنها خواهد بود. کم سن و سال بودن به تنهایی اهمیتی ندارد، اما رسوخ در قلب مردم با پیام امید و دلگرمی و تحمل و انعطاف‌پذیری، زمانی که دیگر سیاستمداران در سرتاسر جهان مسیرهای ساده‌تری را انتخاب می‌کنند، کار آنها را قابل توجه می‌کند».

در فهرست امسال مجله، تعداد زنان و افراد زیر ۴۰ سال بیشتر شده است؛ از جمله ۴۵ زن، از هنرپیشه گرفته تا فعال در زمینه‌های مختلف و ۴۵ نفر زیر ۴۰ سال.

TIME شش کاور مختلف را منتشر کرده که چهار مورد آن زنان هستند. ستاره‌های فهرست ۲۰۱۸ شامل Satya Nadella مدیر عامل شرکت مایکروسافت، Tarana Burke فعال حقوق مدنی، Roger Federer بازیکن تنیس، Tiffany Haddish بازیگر، Nicole Kidman بازیگر و Jennifer Lopez خواننده و بازیگر هستند.

منبع: DailyHive