Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

صدور مجوز ساخت مکانهایی مخصوص مصرف ماریجوانا در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شورای شهر کلگری در حال برطرف کردن مشکلات جزئی تری در زمینه استعمال دخانیات، خرید و مصرف مواد مخدر در کانادا هستند و اخیرا درباره تعدادی از اصلاحات به توافق رسیده اند.

شورا، عملیات ساخت مکانهایی مخصوص برای استعمال ماریجوانا در پارکها را تایید کرد و با اشاره به مصون بودن آنها از آیین نامه مصرف ماریجوانا، اعلام کرد که مصرف هرگونه از ماریجوانا در عموم غیر قانونی است.

هنوز مشخص نشده است که چه قسمت هایی از پارک ها به بخش های مصرف تبدیل خواهند شد، اما طبق خبری منتشر شده از شورای شهر کلگری این مکانها با علامتهایی مشخص خواهند شد تا به راحتی قابل شناسایی باشند.

زیرسیگاری ها و سطل آشغال ها نیز به این مکانها اضافه خواهند شد، و مصرف ماریجوانا به شعاع محدودی در اطراف این مکانها اختصاص خواهد یافت.

ساخت این مکانها با استفاده از دادرسی اعضای انجمنها و افراد ساکن در محله های مجاور صورت میگیرد.

به نقل از اخبار منتشر شده، مکانهای طراحی شده می توانند توسط افسر ارشد اجرای آیین نامه، در صورت ایجاد هرگونه مشکل امنیت و یا تصدیع خاطر، موقتا معلق شوند.

این اصلاحات همچنین امکان مستثنی ساختن برخی از مکانهای مخصوص فستیوال ها و جشنها از مصرف ماریجوانا را شامل می شود.

این مکانها به صورت کامل تحت نظر خواهند بود. به دور از هر مصرف کننده ی بی میل، این مکانها پوشیده نیز نخواهند بود، چرا که “قوانین ایالتی هرگونه استعمال مواد مخدر و مصرف تنباکو یا ماریجوانا را در محیط عمومی و بسته را تایید نمی کند”.
این مکانها درهوای آزاد و در فضایی محصور خواهند بود و تنها محلی برای مصرف ماریجوانا خواهند بود، نه برای کشت و یا خرید و فروش آن.

شورا استعمال تمامی فراورده های تنباکو را نیز در مکانهای تعبیه شده به تایید رسانده است.

منبع: DailyHive