Friday, April 26, 2024
6.7 C
Calgary

6 دلیل زوجها برای استفاده از ماریجوانا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ماریجوانا می تواند راه خوبی برای کم کردن فشار روابط و مفرح کردن آنها باشد. البته این راه حل جدید نیست؛ بلکه وجود ماریجوانا در روابط، به اقوام تانتریک هند در حدود 3000 سال قبل بر می گردد.

وقتی با کسی در یک رابطه عشقی هستید، باید با همکاری هم رابطه را جذاب تر کنید. انجام این کار وقت می گیرد اما بالاخره باید کمی هم سرگرم کننده باشد!

اکنون به بررسی تعدادی از دلایل استفاده از ماریجوانا در روابط می پردازیم:

لحظات شاد

اگر احساس می کنید رابطه عشقی شما دیگر شادی سابق را ندارد، نا امید نشوید. ماریجوانا می تواند لحظات شاد را به رابطه شما و معشوق تان بازگرداند. ماریجوانا سیستم آندوکانابینوئید شما را فعال می کند و این باعث می شود حافظه، حس و حال شما و اشتهای شما تحت تاثیر قرار بگیرند و شما به زوجی تبدیل شوید که در کنار هم می مانند و با هم خوش می گذرانند.

بیشتر بخندید

اگر با فردی در رابطه باشید، تقریبا مطمئنیم که به هر حال هر از چندگاهی با هم قهقهه می زنید. اگر از لحاظ علمی نگاه کنیم، خنده باعث ترشح هورمون اندورفین می شود که در واقع مسئول ایجاد حس خوب است. مصرف ماریجوانا با معشوق تان باعث می شود به کوچکترین جوکها و بزرگترین مشکلات بخندید.

رابطه جنسی بهتر

اگر شما و معشوق تان به دنبال جذاب تر کردن روابط خود هستید، می توانید از ماریجوانا کمک بگیرید. بسیاری از افراد معتقدند مصرف ماریجوانا باعث شده است لذت لمس معشوق شان را بهتر درک کنند و حس کنند که رابطه جنسی شان بهتر و طولانی تر است.

رشد سلامت

درد همیشگی بدن و بیماری برای هر رابطه ای ایجاد مشکل می کند، بخصوص اگر باعث کم تحرکی رابطه شما شود. اضافه کردن کمی انرژی به خودتان، می تواند شور و هیجان را به رابطه شما بازگرداند.

دعوای کمتر

کسی هم هست که از بحث و جدل خوشش بیاید؟ بسیار بعید است. مطمئنا شما و معشوق تان بعد از بحث با یکدیگر، حس خوبی نخواهید داشت. پس بهتر است به جای بحث و جدل، کمی ماریجوانا مصرف کنید تا از تنش رابطه عشقی شما کم و توجه شما به نکات کوچک و زیبای زندگی بیشتر شود.

استراحت راحت تر

وقتی در طول روز درگیر ساعتهای شلوغ کاری هستید، نمی توانید آن مقدار که می خواهید باهم باشید. مصرف ماریجوانا در کنار معشوق تان می تواند از بار استرس روزانه شما بکاهد و به شما کمک کند در کنار یکدیگر به پیاده روی عصرانه بروید، موسیقی گوش کنید و یا از بازی های ویدئویی لذت ببرید.

منبع: Dailyhive