Wednesday, April 24, 2024
6.5 C
Calgary

مردم اسپانیا از افتتاح شعبه جدید کافه Tim Hortons در مادرید به شدت استقبال کردند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در بین مردم کانادا بر کسی پوشیده نیست که کافه  Tim Hortons ارائه‌کننده یکی از بهترین قهوه‌ها در سراسر دنیا است که می‌توان با دو دلار کانادایی تهیه و نوش جان کرد. اخبار به سرعت در سراسر جهان پخش می‌شود.

اخیراً یکی از شعبه‌های زنجیره‌ای Tim Hortons که در گلاسکو (Glasgow) لندن افتتاح شده بود با موفقیت عظیمی روبرو شد و در نتیجه مدیران این کافه تصمیم گرفتند در سایر شهرهای اروپایی نیز شعبه دایر کنند. شعبه جدید کافه Tim Hortons در مادرید اسپانیا در گوشه‌ای از میدان معروف Plaza Santo Domingo افتتاح شده است. ساختمان این کافه قنادی دارای ۳ طبقه بزرگ و جادار همراه با میزو صندلی‌هایی برای نشستن مشتریان است و تمام خدمات مورد انتظار شما از یک کافی شاپ معروف را دارا است.

درهای کافه به روی یک صف طویل از مشتریانی باز شد که برخی از آن‌ها نزدیک ۱۷ ساعت منتظر بودند تا جزو نخستین مشتریان آنجا باشند. خوشبختانه این انتظار کشیدن ارزشش را داشت زیرا کافه به ۱۰۰ مشتری نخست خود صبحانه رایگان و شانس برنده شدن سفر به کشور زیبا و دوست‌داشتنی کانادا را ارائه کرد.

در کنار منوی استاندارد سفارشات Tim Hortons که همگی ما دوستش داریم، چند مورد منحصر به‌فرد مانند آب پرتقال تازه، نان برشته مکزیکی مخصوص صبحانه و شیرینی‌ها و دونات‌های کاراملی نیز به این منو افزوده شده است.

با وجود خوردنی‌های معروف محلی درمادرید دونات‌های لقمه ای برشته Tim Hortons در بین شیرینی‌های معروف مادریدی یک انتخاب عالی محسوب می‌شود و حتی مشتریان ترجیح می‌دهند در سرما منتظر باشند تا بتوانند آب‌میوه‌های معروف این کافه را امتحان کنند.

شعبه جدید دراسپانیا یکی دیگر از نقاط توقف Tim Hortons در سفر به دور دنیا است که هم‌اکنون  دارای ۴۶۰۰ فروشگاه در آمریکای شمالی، خاورمیانه، فیلیپین، و بریتانیای کبیر است.

این اخبار می‌تواند مادرید را به یک مقصد گردشگری جذاب برای مردم کانادا تبدیل کند، به ویژه آن‌هایی که صبح‌ها بدون خوردن حداقل ۲ فنجان قهوه احساس بیداری نمی‌کنند.

منبع: dailyhive