Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

زن 32 ساله کانادایی متهم به جادوگری، دستگیر شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

زن 32 ساله کانادایی اهل Milton، به اتهام اخاذی بیش از 5000 دلار، طالع بینی و جادوگری، در حبس به سر می برد.

طبق گفته پلیس منطقه ای Halton، تحقیقات جنایی وسیعی از ماه May امسال، زمانیکه یک از قربانیان اخاذی از او شکایت و به پلیس اعلام کرد که آنها با یک روان پزشک مشورت کرده اند و او مبلغی بالغ بر 60،000 دلار از آنها سرقت کرده است.

پس از بررسی های انجام شده، پلیس متوجه شد که متهم در حال ثبت شرکت به نام “Milton Psychic” واقع در خیابان Ontario جنوبی در شهر Milton بوده است.

در تاریخ 18 اکتبر، کارآگاهان، این خانم 32 ساله به نام Dorie “Madeena” Stevenson را بدون وقفه دستگیر کردند. پس از دستگیری او، تحقیق دیگری بر روی شرکت او آغاز شد و مدارک بیشتری در این خصوص بدست آمد.

 

به گفته کارگاه Sergeant Dave Costantini از دفتر تحقیقات جنایی منطقه Bureau (CBI) “آنچه که در این شرایط دیده می شود، کلاهبرداری مجرمان از افرادی است که در آسیب پذیر ترین وضعیت قرار دارند.”

قربانیان اعتقاد دارند که اگر پول نقد پرداخت نکنند، اتفاق بدی برای آنها خواهد افتاد.

“ما حتی شاهد حوادثی بودیم که طی آن قربانیان برای رفع این بلاها، بایستی خریدهایی انجام می دادند، و بعد آن ها را به دیگران می بخشیدند. این موارد شامل تلفن همراه، جواهرات، لوازم برقی، و کارت هدیه بوده است. این وسایل بر اساس این فرض می شوند که به قربانی برگردانده می شوند، اما در واقع هرگز این اتفاق نمی افتد.”

 

“زمانی که قربانیان نمی توانند پول بیشتری خرج کنند، مجرمان روی این موضوع حساب می کنند که قربانی به دلیل خجالت و شرمندگی با پلیس ارتباط برقرار نمی کند.”

پلیس معتقد است که قربانیان دیگری نیز در ارتباط با این پرونده وجود دارد، و منتظر هستند که افراد با کارآگاه Sarah McCullagh با شماره تلفن 9058254747 داخلی 2419 تماس بگیرند.

منبع: dailyhive