Wednesday, April 24, 2024
11 C
Calgary

مراقب دوربین مخفی احتمالی جاسازی شده در منازل اجاره‌ای Airbnb باشید!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Airbnb امروزه بیشتر و بیشتر از هر زمانی مورد استفاده قرار می گیرد، و افراد مختلف، اتاق و خانه خودشان را با قیمتی کمتر از هتل به ما اجاره می دهند.

با توجه به گزینه های مختلفی که وجود دارد، از ویلا گرفته تا آپارتمان های لوکس، احتمالا در انتخاب خود اشتباه نمی کنید! در نتیجه جای تعجب نیست که مسافران این روش را ترجیح بدهند.

احتمالا بسیاری از شما، دوست دارید که فضای اختصاصی خودتان را داشته باشید و آن را با کسی به اشتراک نگذارید. ممکن است این سوال را بارها از خود پرسیده باشید که آیا میزبان Airbnb دوربین های مخفی را در خانه مخفی کرده است یا نه؟

به تازگی زوجی که در یک واحد اجاره شده از Airbnb در تورنتو اقامت داشته اند، متوجه شدند که دوربین مخفی درون یک ساعت قرار داده شده است. خوشبختانه آنها در آغاز اقامت خود متوجه این موضوع شدند.

با توجه به اینکه الان متوجه شدیم افراد، هنگام اجاره دادن واحدهایشان، ممکن است دوربین مخفی کار گذاشته باشند، به نظر شما چه کاری باید برای متوجه شدن از این موضوع انجام دهیم؟

قطعا این مدل دوربین ها، خیلی کوچک هستند و می توانند تقریبا در همه جا از جمله یک خودکار، عروسک، ساعت یا هر جای دیگری که فکر کنید، پنهان شده باشند. در نتیجه، نباید فقط بر مواردی که می بینید متمرکز شوید، ضمن اینکه این کار بسیار زمان بر و تقریبا غیرممکن است!

در عوض، باید از دستگاهی استفاده کنید که بتواند دوربین های مخفی و هر نوع فرکانس رادیویی را ردیابی کند. این دستگاه ها معمولا کوچک و قابل حمل هستند، در نتیجه شما می توانید به راحتی آن را با خود به هتل و یا Airbnb که در آن اقامت دارید، ببرید.

تعطیلات برای استراحت کردن هستند و نباید این نگرانی را داشته باشید که آیا کسی دارد از شما فیلم می گیرد، پس مراقب خودتان باشید!

منبع: canada-eh.info