Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

پرداخت بیش از ۲۵۰٫۰۰۰ دلار پاداش به مدیران اجرایی ICBC

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چند ماه پیش مدیران ICBC، علی‌رغم شرایطی که دادستان کل David Eby آن را «بحران مالی» می‌نامد، پاداش‌های قابل توجهی برای سال مالی  ۲۰۱۷-۲۰۱۸ دریافت کردند.

فوریه سال گذشته Eby، «تصمیم‌گیری‌های بی‌پروای دولت قبلی» را مقصر این هرج و مرج مالی اعلام کرد.

با این حال و با وجود این آشفتگی‌های مالی، تعدادی از مدیران این شرکت به عنوان بخشی از پاداش طرح‌های انگیزشی، پرداختی‌های مازاد کلانی دریافت کردند.

بیشترین پاداش که نزدیک به ۵۰٫۰۰۰ دلار بوده، به سرپرست سرمایه‌گذاری پرداخت شده است. مدیر ارشد مالی و معاون رئیس گواهینامه‌های رانندگی نیز هر کدام با دریافت ۴۵٫۸۳۴ دلار در مقام بعدی قرار دارند. پایین‌ترین پاداش به مبلغ ۳۶٫۸۵۱ دلار به مدیر مالی پیشین پرداخت شده است.

در مجموع، شش مدیر اجرایی این شرکت، پاداش‌هایی معادل ۲۵۰٫۰۰۰ دلار دریافت کرده‌اند.

انتظار می‌رود ICBC در پایان سال مالی، ۱٫۳ میلیارد دلار از دست بدهد؛ زیانی که این شرکت آن را به افزایش سریع تعداد تصادفات در سرتاسر استان نسبت می‌دهد. ICBC همچنین از افزایش تقاضای افراد مسن‌تر برای رانندگی می‌گوید که بسیار پرهزینه (بعضا تا صدها هزار دلار) هستند.

به گفته وزارت دادگستری، Eby و همکارانش علاوه بر کاهش هزینه بیمه در تلاش هستند تا پاداش‌های قابل توجهی که به کارمندان ICBC پرداخت می‌شوند را نیز کاهش دهند.

او اعلام کرد: «وزارت دادگستری درحال همکاری با ICBC است تا هزینه‌ها را کنترل کند، و این البته شامل پاداش‌ها نیز می‌شود. ما قراردادهای فعلی بین ICBC و کارمندان این شرکت را در نظر داریم و در حال همکاری با شورای کارفرمای بخش عمومی و با شورای منابع انسانی هستیم تا اطمینان حاصل کنیم در مسیر درستی قرار داریم».

منبع: dailyhive