Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

قطار کریسمس آخر همین هفته به کلگری می‌آید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بیستمین قطار کریسمس مخصوص تعطیلات با نام Canadian Pacific Holiday Train به سراسر کانادا سفر خواهد کرد و همین شنبه ۸ دسامبر یک توقف در شهر کلگری خواهد داشت.

۲ قطار تحت همین عنوان به سراسر ایالات متحده و کانادا سفر خواهند کرد تا پیام‌آور شادی وهیجان شروع تعطیلات کریسمس در میان ۱۶۴ نوع از جوامع ساکن در این کشورها باشند و نیز برای بانک غذایی ویژه افراد نیازمند اعانات مردمی را جمع‌آوری کنند.

کیث کریل (Keith Creel)، رئیس و مدیرعامل موسسه Canadian Pacific یا به اختصار CP اظهار کرد:

از طرف ۱۳۰۰۰ خانواده قدرتمند موسسه CP با افتخار اعلام می‌کنم که بیستمین دور از سفرهای قطار مخصوص تعطیلات کریسمس با عنوان  Canadian Pacific Holiday Train شروع شده است. این یک امتیاز برای موسسه ما است که بتواند برنامه‌ای اینچنینی راه‌اندازی کرده و از طریق آن با اجتماعات گوناگون در سراسر شبکه ریلی ارتباط برقرار کند. مایل هستم شخصا از تمام کسانی که طی ۲۰ سال گذشته به موسسه کمک‌های مالی و غیرمالی کرده‌اند تشکر و قدردانی کنم؛ تلاش‌های منسجم شما دوستان عزیز سبب شده است که قطار مخصوص تعطیلات در طی ۲ دهه گذشته شاهد موفقیت‌های عظیمی باشد.

قطار قطار کریسمس مخصوص تعطیلات روز ۲۷ نوامبر از شهر مونترال شروع به حرکت کرد و در این بین کلی پرسکات (Kelly Prescott)، تری کلارک (Terri Clark) برنده ۳ دوره جایزه جونو (Juno award) و سییرا نوبل (Sierra Noble) به این قطار پیوستند تا پیام‌آور شادی و نشاط مخصوص تعطیلات کریسمس در سراسر آنتاریو، مانیتوبا، ساسکاتچوان (Saskatchewan) و کلگری باشند.

روز ۱۸ دسامبر گروه موسیقی Sam Roberts در سراسر آلبرتا و بریتیش کلمبیا به اجرای کنسرت خواهند پرداخت تا آخرین نمایش از سفر قطار تعطیلات در سال ۲۰۱۸ در شهر پورت کاکوئیتلام (Port Coquitlam) رقم بخورد. پس به جمع ما بپیوندید و با بهترین قطار کشور به استقبال شروع تعطیلات کریسمس بروید و البته اهدای کمک‌های نقدی وغیر نقدی به بانک غذایی ویژه افراد نیازمند را هم فراموش نکنید.

قطار کریسمس Canadian Pacific در کلگری ویژه ۲۰۱۸

زمان: شنبه، ۸ دسامبر ۲۰۱۸

مکان: ایستگاه Anderson C-Train Station – محوطه جنوبی پارکینگ C-train

ساعت: ۶:۴۵ الی ۷:۴۵

ورود برای عموم رایگان بوده و لطفا کمک‌های غذایی و فاسدنشدنی جهت حمایت از نیازمندان شهر خود همراه بیاورید

منبع: dailyhive