Friday, April 26, 2024
2.7 C
Calgary

تعطیلات هیجان‌انگیز در آکواریوم ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

درحالی‌که به تعطیلات نزدیک می‌شویم، اطلاع از رویدادهای محلی می‌تواند تصمیم‌گیری را برای حضور در جشن‌های زمستانی آسان کند.

قرار است آکواریوم ونکوور از شنبه ۱۲ نوامبر تا ۲ ژانویه رویداد سالانه Holiday Splash را برای سرگرم کردن خانواده‌ها اجرا کند.

شما در این مکان می‌توانید از خوراکی‌های خوشمزه لذت ببرید، گوی مملو از عروس‌های دریایی را مشاهده کنید و زمانی که در حال تماشای آکواریوم هستید توسط بابانوئل غواص سورپرایز شوید!

تماشای فیلم The Polar Express در سینمای ۴ بعدی

سینمای 4 بعدی آکواریوم ونکوور که همیشه موردتوجه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، قرار است در این روزها فیلم ماجراجویانه The Polar Express را به نمایش بگذارد. داستان این فیلم روایت پسر جوانی است که با یک قطار جادویی به قطب شمال حرکت می‌کند و در سفرش با زندگی آشنا می‌شود و درس‌های مهمی می‌آموزد.

گوی عروس‌های دریایی

در آکواریوم ونکوور به‌جای گوی برفی یک گوی بزرگ مملو از عروس‌های دریایی سفیدرنگ وجود دارد که با درخشش خود فضای شگفت‌انگیزی را خلق کرده‌اند. به شما پیشنهاد می‌کنیم با خانواده و دوستان عزیزتان جلوی این گوی خارق‌العاده عکس بگیرید و این یک خاطره به‌یادماندنی ثبت کنید.

بابانوئل غواص

امسال بابانوئل به‌جای سورتمه‌سواری در حال غواصی در آکواریوم ونکوور است. برای ملاقات با بابانوئل غواص و رساندن آرزوی کریسمستان به او، می‌توانید هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲ بعد‌ازظهر به این آکواریوم بروید و لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

خوراکی‌های خوشمزه

با هر ذائقه‌ای می‌توانید از غذاهای لذیذ و متنوع آکواریوم ونکوور لذت ببرید. مرغ و سیب کبابی، پنینی‌های خوشمزه و کوکی‌های مخصوص کریسمس تنها بخشی از این خوراکی‌های رنگارنگ هستند. یک فنجان شکلات داغ در لیوان سوغاتی پنگوئنی تهیه کنید و در راه‌روهای پرماجرای آکواریوم ونکوور قدم بزنید. یادتان باشد یک‌بار می‌توانید لیوان شکلات داغتان را به‌صورت رایگان پر کنید.

فروشگاه سوغاتی آکواریوم ونکوور

فروشگاه سوغاتی آکواریوم مملو از سوغاتی‌ها و کالاهایی است که به‌وسیله هنرمندان محلی ساخته شده‌اند. با خرید سوغاتی و هدیه برای دوستان و خانواده‌تان می‌توانید در برخی اقلام تا ۵۰٪ تخفیف دریافت کنید و البته مبلغی نیز به دفتر کریسمس لوئر مین‌لند تعلق می‌گیرد.

بلیط آکواریوم ونکوور محدود است، پس پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو اقدام کنید.

Holiday Splash

زمان: از یکشنبه ۱۲ نوامبر تا دوشنبه ۲ ژانویه

مکان: آکواریوم ونکوور، 845 Avison Way

ساعت: ۱۰ صبح تا ۵ عصر

هزینه: شروع از ۳۷.۹۵ دلار

 

منبع: Dailyhive