Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

13 مقصد جذاب در اطراف دنیا برای گذراندن شب سال نو!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شب سال نو یکی از پرهیجان ترین تعطیلات سال است، و شما می توانید با سفر به یک مقصد خاص، آن شب را به بهترین نحو بگذرانید.

در اینجا، 13 مقصد جذاب در اطراف دنیا برای گذراندن شب سال نو را به شما معرفی می کنیم.

 کیپ تاون، آفریقا جنوبی

مراسم شب سال نو در این شهر با رقص و مهمانی در Long Street همراه است، و هیچ وقت این مراسم را فراموش نخواهید کرد. در اینجا می توانید لیست بهترین بارهای کیپ تاون را پیدا کنید.

هنگ کنگ

هنگ کنگ بیشترین برج ها در دنیا را در خود جای داده است، در نتیجه مهمانی های پشت بام در این شهر شما را شگفت زده خواهدکرد. خیابان های منطقه مرکزی در شب سال نو میزبان مهمانی های متعددی خواهد بود، فقط تصور کنید که چه مهمانی بزرگی آن شب اتفاق خواهد افتاد.

ملبورن، استرالیا

اگر تا به حال یک فرد استرالیایی را ملاقات نکرده اید، باید بدانید که این افراد خیلی خوب می دانند که چطور مهمانی به راه بیاندازند. بعضی از بهترین بارهای ملبورن را در اینجا می توانید پیدا کنید.

ریو دو ژانیرو، برزیل

هیچ مهمانی مثل ریو نیست. شاید فقط دومی بعد از کارناوال های این شهر! همه لباس سفید می پوشند و آتش بازی ها را از ساحل تماشا می کنند، سالسا می رقصند تا ساعت های سال 2019 شروع شود. اگر تا به حال به ریو سفر نکرده اید، با چک کردن این لیست، کارهایی را که حتما باید در ریو انجام دهید ببینید، تا شاید نظرتان عوض شود.

نیویورک، آمریکا

نیویورک هیچ وقت کسی را ناامید نمی کند، و شب سال نو هم از این قضیه مستثنا نیست. در تمام شب های هفته، با انرژی مضاعف، در این شهر مهمانی های برگزار می شود. شما می توانید به Times Square بروید یا از این لیست یکی از 33 جای باحال برای گذراندن شب سال نو را انتخاب کنید.

پاریس، فرانسه

آیا هیچ چیزی رمانتیک تر از این است که با کسی که دوستش دارید شب سال نو در پاریس باشید و شراب بنوشید؟ از این لیست می توانید یکی از 28 جایی که برای نوشیدن شراب پیشنهاد می کنیم، انتخاب کنید.

جزیره فانگان، تایلند

حزیره فانگان، توریست های زیادی را برای شرکت در مهمانی های ماه کامل جذب می کند، که الان مهمانی های نیمه ماه و مهمانی های جنگل نیز به آن اضافه شده است. به طور معمول مهمانی های این جزیره یک روز تمام به طول می انجامد. پس حتما سفر به این جزیره را در لیست کارهایتان بنویسید!!

کوسکو، پرو

آیا نوشیدن pisco sour بهترین راه برای شروع سال 2019 نیست؟ شب های کوسکو پر از انرژی است، و شما می توانید سال 2019 را با رقصیدن با افراد محلی این منطقه شروع کنید. برای پیدا کردن بهترین نوشیدنی pisco sour می توانید این لیست را چک کنید.

دبی، امارات متحده عربی

شب زنده داری در دبی، حال و هوای دیگری دارد، و شاید یکی از بهترین جاها برای گذراندن شب سال نو! اگر هنوز راضی نشده اید، این لیست شما را راهنمایی می کند تا در دبی کجا نوشیدنی بنوشید!

بالی، اندونزی

هیچ مکانی رویایی تر از بالی برای شروع 2019 نیست. پیست های رقص در La Favela در Seminyak بهترین گزینه هستند. YMCA روی میزهای Motel Mexicola، و قبل از آن هم نوشیدنی در کلاب های ساحل Potato Head beach را فراموش نکنید. برای پیدا کردن بهترین بارهای بالی می توانید این لینک را چک کنید.

توکیو، ژاپن

این کلان شهر بزرگ، از آدم ها، ساختمان ها، سوشی، و البته مهمانی پر شده است! شاید از تعداد جاهایی که می توانید امتحان کنید، گیج شوید، برای همین یک لیست برای شما آماده کرده ایم!

لندن، انگلیس

لندن یکی از بهترین جاها برای گذراندن شب سال نو است. بارها و پاب های زیادی در این شهر وجود دارد که در تمامی شب های هفته آینده مهمانی برگزار می کنند. این لیست به شما نشان می دهد که کجا می توانید شب سال نو را بگذرانید.

لس آنجلس، آمریکا

برای پیدا کردن بهترین بارهای لس آنجلس که بتوانید شب سال نو را در آن بگذرانید، این لیست را چک کنید.

منبع: DailyHive