Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

راهنمای سفر به کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری یک مقصد فوق العاده برای مسافرینی است که بودجه محدودی دارند، چرا که در آن امکان انجام فعالیت های رایگان و ارزان قیمت زیادی وجود دارد.

می توانید در یکی از چندین پارک این شهر پیک نیک کنید، به قایق رانی بروید، در Kensington غذا بخورید یا به قله های اطراف آن صعود کنید.

اگر اهل ورزش های کوهستانی هستید، این شهر مقصد مناسبی برای شما است. علاوه بر کوهنوردی، امکان قایق سواری، اسکی و کمپینگ در این شهر وجود دارد.

کلگری یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای کانادا است و در ماه جولای به مدت 10 روز مراسم معروف Calgary Stampede در آن برگزار می شود که ده ها هزار نفر از سرتاسر دنیا برای شرکت در آن به این شهر سفر می کنند.

در این راهنمای سفر به کلگری، 5 مورد از بهترین کارهایی که می توانید در سفر به کلگری انجام دهید به شما معرفی می کنیم:

  1. مراسم Calgary Stampede

این جشنواره، مجموعه‌ای از مسابقات گاوچرانی و جشن‌های فرهنگی است که به فرهنگ کابوی و سنت روستایی آمریکای شمالی باز می‌گردد. این جشنواره که به مدت 10 شبانه روز در ماه جولای برگزار می شود، بهانه ای برای رقصیدن است و افرادی که در آن شرکت می کنند تا می توانند از آن لذت می برند. بلیط ورودی جشنواره 18 دلار کانادا است.

  1. پیاده روی در خیابان Stephen

خیابان Stephen، یک محل عالی برای خوردن، نوشیدن و خرید کردن است. پیاده روی در این منطقه و خرید کردن از مغازه های آنتیک و بوتیک های این منطقه بسیار لذت بخش است. علاوه بر این ها، رستوران های بسیار زیادی برای نشستن و غذا خوردن در سرتاسر این خیابان به چشم می خورد.

  1. وقت گذرانی در پارک ها

در کلگری چند پارک فوق العاده وجود دارد و تمامی آنها مسیرهای پیاده روی بسیار خوبی دارند که پیاده روی و وقت گذراندن در آنها راه خوبی برای گذراندن یک عصر کم خرج است. ناهار و یک کتاب بردارید، و یک روز کامل را در این پارک های زیبا بگذرانید.

  1. باغ وحش کلگری

باغ وحش کلگری یک محل بسیار خوب برای سفرهای خانوادگی است. در این باغ وحش یک پارک تاریخی و باغ گیاه شناسی نیز وجود دارد. اگر در کریسمس به کلگری سفر می کنید، حتما از Zoolights که نمایش نور با استفاده از سه میلیون چراغ است، بازدید کنید.

بلیط بزرگسالان 23 دلار کانادا است، و تخفیف هایی برای کودکان، دانش آموزان و سالمندان وجود دارد.

  1. کوهنوردی در کوه های Rockies

کوه های Rockies به کلگری بسیار نزدیک هستند و تورهای بسیار زیادی برای رفتن به این کوه ها در کلگری وجود دارد. اگر اهل کوهنوردی نیستید، می توانید ماشین کرایه کنید و با ماشین به این کوه ها بروید. کوه های این منطقه دارای مسیرهای پیاده روی، اسکی، مناظر فوق العاده، حیات وحش و محل کمپینگ هستند.

منبع: nomadicmatt