Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

ویدئوی پستچی کانادایی که برای تحویل بسته حتی تلاش هم نمی‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ویدئویی که نشان می‌دهد پستچی کانادایی برای تحویل بسته هیچ تلاشی نمی‌کند بحث‌های زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است.

این ویدئو که در بعد از ظهر دوشنبه در یوتیوب پست شده است، یک ماشین تحویل مرسوله Canada Post را نشان می‌دهد که در مقابل یک خانه مسکونی پارک می‌کند.

بعد از حدود یک دقیقه، یک پستچی با یک برگه از ماشین خارج می‌شود ولی هیچ بسته‌ای همراه خود ندارد. دوربین‌ها حرکت پستچی تا درب منزل را ثبت کرده‌اند. او به محض اینکه به جلوی در خانه می‌رسد، برگه مربوط به مراجعه را به دستگیره در آویزان می‌کند بدون اینکه حتی سعی کند از حضور یا عدم حضور افراد در خانه اطلاع حاصل کند.

وقتی که پستچی به ماشین برمی‌گردد، صدای یک زن شنیده می‌شود که می‌گوید: شما حتی در را هم نزدی!

پستچی با بسته پستی برمی‌گردد و از زن عذرخواهی می‌کند و می‌گوید: بابت این قضیه متأسفم، معمولاً کسی در خانه نیست.

کاربران یوتیوب زیر این ویدئو کامنت‌های خود را منتشر کردند و خیلی از آن‌ها ادعا کردند که شرایطی مشابه را در مورد بسته‌های پستی Canada Post تجربه کرده‌اند.

یکی از کاربران نوشته است: این اتفاق دیروز برای من نیز اتفاق افتاد. من یک برگه بزرگ روی در نصب کرده بودم که من در خانه هستم اگر کاری دارید زنگ خانه را بزنید. ولی با Notice left مواجه شدم.

بعد از این اتفاق و اینکه تعداد دفعات مشاهده این ویدئو از 411,000 بازدید فراتر رفت، یکی از سخنگویان Canada Post به Daily Hive گفت: با اینکه تحویل بسته پستی انجام شده است، این اتفاق باید در مراجعه اول به خانه اتفاق می‌افتاد.

منبع: Dailyhive