Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

والیبال ساحلی سرپوشیده کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری سرزمینی محصور در خشکی است و حتی در فصل گرم تابستان نیز گزینه‌های ساحلی زیادی برای تفریح و سرگرمی وجود ندارد. ساحل سرپوشیده کلگری اما محلی گرم در این شهر است که در تمام فصول سال می‌توانید به آن مراجعه کنید.

ساحل YYC‌ اولین و تنها ساحل سرپوشیده کلگری و آلبرتا می‌باشد که ماه سپتامبر گذشته رسما افتتاح شد و با ماسه‌های گرم از مهمانانش میزبانی می‌کند.

مساحت ساحل ۱۳ هزار فوت مربع است و 800 تن ماسه در آن ریخته شده است.میزهای پیکنیک در آن قرار داده شده و می‌توانید به کافه‌ها مراجعه کنید. البته مهم‌ترین نکته مطبوع ساحل آن است که دمای هوای آن در تمام طول سال بین ۱۸ تا ۱۹ درجه سانتی گراد است.
برای سقف سیستم گرمایشی و کف کاملا عایق بندی شده است تا این دما حتی در زمستان سخت و دمای ۳۰- کلگری نیز حفظ شود و پاهای مراجعین یخ نزند.

با شرایط جوی موجود در شهر، پوشیدن لباس‌هایی مانند تی‌شرت و شلوارک و بازیهایی مانند والیبال ساحلی رویایی به نظر می‌رسد که امکان پذیر شده است. البته در این مدت باید به قوانین مجموعه ساحل سرپوشیده کلگری احترام بگذارید.

برای برگزاری جشن‌ امکان کرایه کل مجموعه وجود دارد. مسابقات والیبال با برنامه منظم در طول هفته برگزار می‌شود.
ثبت نام در برنامه‌های مجموعه از تاریخ ۱۹ ماه فوریه آغاز می‌شود و اولین بازی‌ها از ۸ آوریل شروع خواهند شد. بنابر این اگر تصمیم دارید با دوستانتان شرکت کنید فرصت مناسب را از دست ندهید.

منبع: dailyhive.com