Friday, April 19, 2024
-1.2 C
Calgary

پاکسازی سالانه کلگری #trashtag

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خیلی پیش از اینکه #trashtag در شبکه های اجتماعی راه بیافتد، در شهر کلگری برنامه هایی برای تمیز کردن سالانه پیاده روها و بستر رودخانه در نظر گرفته شده بود، تا شهر را در بهترین حالت خود حفظ کند.

اگر دوست دارید که این هشتگ را بیشتر ببینید و کاری برای کلگری انجام دهید، شهرداری کلگری دنبال داوطلبانی است که در بهار امسال شهر را تمیز کنند.

شرکت کنندگان در اولین یکشنبه ماه مه، با در دست داشتن کیسه زباله و دست کردن دستکش، پارک های عمومی، فضاهای سبز، رودخانه و پیاده روها را تمیز می کنند.

با توجه به یک رشته توئیت از شهرداری کلگری، این کار در سال 1967، توسط کودک 12 ساله به نام Sandra Crawford آغاز شد. او این کار را پس از این شروع کرد که یک تشک در رودخانه Elbow دید و تصمیم گرفت برای این موضوع کاری انجام دهد.

او نمی توانست تشک خیس را خودش به تنهایی از رودخانه بیرون آورد. در عوض، کاری که او کرد نوشتن به Calgary Herald بود تا فکری برای تمیز کردن رودخانه کنند. می توان کار او را در دهه 60، شروعی برای یک حرکت در شبکه های اجتماعی دانست.

شاید برای شما عجیب باشد که بشنوید هدف برگزار کنندگان این برنامه این است که هر ساله آشغال کمتری جمع آوری کنند. در واقع آنها این هدف را دنبال می کنند که مردم را تشویق کنند تا آشغال و زباله کمتری در محل های عمومی بریزند.

به گفته Kirsten Pilger، سرپرست داوطلبان :”تمیز کردن پیاده روها و رودخانه یک برنامه بهاری خیلی مهم است. این کار باعث می شود تا صدها نفر کنار که به محیط زیست اهمیت می دهند در کنار هم جمع شوند و آشغال ها را از فضای سبز جمع آوری کنند.”

“من امیدوارم که هر ساله زباله های کمتری از سطح شهر جمع آوری شود و مردم سعی کنند تا هر سال کلگری را تمیزتر نگهدارند.”

از داوطلبان خواسته شده است تا تجربیات خود را با هشتگ #YYCcleans در شبکه های اجتماعی منتشر کنند و چیزهای جالبی را که در مسیر خود برداشته اند به بقیه نشان دهند.

منبع: DailyHive