Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

پاسخ آتش نشانان نتردام به توصیه های ترامپ

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دیدن چنین صحنه ای، علاوه بر ناراحت کننده بودن باعث شوک بسیاری از آدم ها شده است، دوشنبه صبح، کلیسای نتردام، یکی از معروفترین و تاریخی ترین کلیساهای شهر پاریس در فرانسه در آتش سوخت.

کلیسای نتردام که در قلب شهر پاریس واقع شده، یکی از بناهای مورد علاقه توریست ها و شاید پربازدید ترین بنای این شهر است. هر ساله 12 میلیون نفر از این کلیسا بازدید می کنند که تقریبا دو برابر تعدادی است که از برج ایفل بازدید می کنند.

منشا این آتش سوزی هنوز مشخص نیست – به گفته آتش نشانی پاریس – اما آنچه که احتمال داده می شود این است که احتمالا با پروژه 6.8 میلیون دلاری بازسازی این کلیسا در ارتباط باشد.

شهردار پاریس، Anne Hidalgo از این آتش سوزی به عنوان “آتش سوزی وحشتناک” نام برده و از مردم خواسته است تا اقدامات امنیتی را در اطراف کلیسا رعایت کنند.

در میان تصویرهای مختلفی که در رسانه های در این خصوص دیده می شود، از همه جالب تر رشته توئیت Donald Trump رئیس جمهور آمریکا است که در آن به آتش نشانان “توصیه” کرده است که برای خاموش کردن آتش از خالی کردن تانکرهای آب روی کلیسا استفاده کنند!

اگر که با این بنا آشنایی ندارید، باید بدانید که کلیسا نتردام یک بنای 850 ساله است و خالی کردن آب روی آن به طور مستقیم شاید بهترین ایده نباشد!

البته آتش نشان های پاریس هم این توئیت را بی پاسخ نگذاشته اند و بلافاصله به آن جواب دادند:

منبع: DailyHive