Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

اوباما برای سومین بار در سال ۲۰۱۹ به کانادا می‌آید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بر کسی پنهان نیست که مردم کانادا از خانواده اوباما خوششان می‌آید. در حقیقت، عاشق آنها هستند. از عاشقانهٔ پرزیدنت اوباما با جاستین ترودو تا حضور میشل اوباما در شوهای کانادایی، علاقهٔ این کشور به اوباماها انکار ناشدنی ست.

اما به نظر می‌آید که این عشق دو طرفه است. باراک اوباما مِی امسال دوباره به کانادا می‌آید که این سومین بازدید او در سه ماه اخیر است.

رئیس‌جمهوریِ سابق امریکا ماه آینده برای یک جلسهٔ پرسش و پاسخ به اوتاوا می‌آید. میزبان این رویداد سازمان تحول‌خواه Canada 2020 است که آن را ۳۱ مِی در تالار Canadian Tire Centre برگزار می‌کند. بلیت‌های این کنفرانس ۷۵ دلار هستند.

اولین حضور اوباما در کانادا در سال ۲۰۱۹ به حضورش در وینیپِگ برمی‌گردد. او آن شب در حضور ۱۳,۵۰۰ کانادایی سخنرانی کرد و مشکلات سیاسی مختلفی را پوشش داد.

یک روز بعد از حضور در وینیپِگ، اوباما به سالن Scotiabank Saddledome در کلگری رفت و گفتگویی را در حضور هزاران کانادایی انجام داد.

باراک و میشل اوباما در کسب‌و‌کار سخنرانی‌های پولی برای خودشان نام‌هایی درست کرده‌اند. این زوج مشهور، که سال ۲۰۱۷ کاخ سفید را ترک کردند، بعد از پایان ریاست جمهوری اوباما از حوزهٔ سیاست دوری کرده‌اند. با این حال حضور گاه و بی‌گاهشان در انظار عمومی از آنها چهره‌هایی جذاب ساخته است.

میشل اوباما هم بعد از تور موفقِ معرفی کتابش در کانادا، چندین حضور دیگر را برنامه‌ریزی کرده است. او در ۲۱ مارس به ونکوور رفت و روز بعد به ادمونتون سری زد و البته قرار است ۳ و ۴ مِی به ترتیب به مونترال و تورنتو برود.

اوباما چهل و چهارمین رئیس جمهوری امریکا، از نوامبر ۲۰۰۸ به کاخ سفید آمد و پس از پایان دورهٔ حکمرانی‌اش تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین رهبران در تاریخ ایالات متحده شد.

منبع: Narcity