Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

آلبرتای زیبا: چشمه‌های آبگرم Banff Upper Hot Springs

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نکته‌ای که همگی سرش توافق داریم آن است که کار همیشه حداقل کمی استرس و فشار را همراه خود دارد. کاهش بودجه، گزارش ‌های ماهانه، حسابرسی‌ها و هر چیز دیگری که در طول هفته‌کاری اتفاق می‌افتد، تمام این موارد می‌تواند آدم را حسابی خسته کند. تعدادی از دوستانتان را جمع کنید و با هم به چشمه‌های آبگرم  Banff Upper بروید، محلی که تمامی استرس‌ها از بدنتان خارج می‌شود و احساسی فوق العاده را خواهید داشت.

بعد از یک روز پیاده روی داخل چشمه‌های آب گرم و مواد معدنی شیرجه بزنید و در کنارش انواع نوشیدنی‌ها را امتحان کنید.

در چشمه‌های آبگرم Banff Upper  می‌توانید از استخر کنار چشمه‌ها و رستوران با چشم انداز Mount Rundle استفاده کنید. اگر حوصله رستوران را ندارید کیف پیکنیک را با خود بیاورید تا در یکی از میزهای تعبیه شده بنشینید و از خوردنی‌هایتان در طبیعت لذت ببرید.

پیشنهاد پیکوبینو: صبح زود به آبگرم بروید تا با شلوغی جمعیت مواجه نشوید.

چشمه‌های آبگرم Banff Upper کجاست؟

آن‌ها در میان پارک ملی Banff روی قله کوه Sulphur قرار دارند و می‌توانید از داخل چشمه‌های آبگرم کوه‌های پربرف را تماشا کنید.

راه دسترسی

از خیابان 6th SW وارد Trans-Canada Hwy/AB-1 شوید و تا جاده Mount Norquay در منطقه ۹ ادامه دهید. از خروجی Banff خارج شوید و تا خیابان Mountain پیش روید تا به چشمه‌های آبگرم برسید.

چرا به چشمه‌های آبگرم Banff Upper برویم؟

می‌توانید در استخر‌ها و چشمه‌های آبگرم و پر از مواد معدنی شنا کنید و در عین حال چشم انداز کوه Rundle  را مستقیما پیش روی خود داشته باشید. امکان به همراه داشتن وسایل پیک نیک نیز فراهم است. اگر مایل باشید Thermal Waters pass  را تهیه کنید و از سایر امکانات مجموعه نیز بهره مند شوید.

https://www.instagram.com/p/Bqsh_hqFIcy/

منبع: Dailyhive