Friday, April 26, 2024
4.8 C
Calgary

۴ ماجراجویی منحصر به فرد در باغ وحش کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از افتخارات باغ وحش کلگری آن است که نزدیک به ۱۰۰۰ جانور از ۱۱۹ گونه مختلف در آن نگهداری می‌شوند، به همین دلیل است که تبدیل به مقصد گردشگری محبوبی بین خانواده‌ها شده است.

باغ وحش مکانی ایده‌ آل برای آشنایی با محیط زیست و حیواناتی که در آن زندگی می‌کنند است. البته چه کسی عاشق تماشای حیوانات از فاصله نزدیک نیست؟.

هر سال بیش از ۱.۴ میلیون نفر از باغ وحش کلگری بازدید می‌کنند. ۱۰۰٬۰۰۰ نفر نیز عضو آن هستند و از رویدادها و امکانات ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند. در ادامه ماجراجویی‌هایی  را معرفی می‌کنیم، که فقط همین‌جا می‌توانید امتحانشان کنید.

سافاری به همراه صبحانه روز یکشنبه

از ۲۰ ژانویه تا ۱۰ نوامبر هر یکشنبه این برنامه برگذار می‌شود و می‌توانید داخل شهر سفری به آفریقا داشته باشید. صبحانه‌های لذیذی از جمله وافل بلژیکی، املت‌های آماده طبخ و موارد بسیار دیگری سرو می‌‌شوند. اعضای باغ وحش از تخفیف ویژه برای سافاری یکشنبه‌ها برخوردارند.

تماشای پانداها

از تماشای ۴ پاندای غول پیکر باغ وحش در حال خوردن میان وعده مورد علاقه‌شان (بامبو) لذت ببرید. هر ببینده‌ای از دیدن رفتار مسخره و عجیب و غریب آن‌ها به خنده می افتد دو پاندای بالغ Er Shun و Da Mao دو توله پاندا نیز Jia Panpan و Jua Yueyue نام دارند که گونه‌هایی کمیاب از چین هستند.

ماه مه امسال یکسال از ورود آن‌ها به باغ وحش کلگری می‌گذرد و قرار است توله‌ها بزودی به چین بازگردانده شوند بنابر این پیشنهاد می‌کنیم فرصت دیدنشان را از دست ندهید.

اعضا نیز دسترسی آسان و سریع به پانداها دارند.

باغ پروانه‌ها

اگر چه شما ممکن است برای دیدن شیرها، ببرها و خرس ها آمده باشید اما ناگهان خود را محصور  در زیبایی باغ پروانه‌ها خواهید یافت. باغ گیاهشناسی پر از درخت‌های آناناس و موز و پروانه‌های زیبا از سراسر جهان است.

تورهای پشت صحنه

در طول سال، چندین رویداد ویژه اعضا وجود دارد که شامل تورهای پشت صحنه و جلسات اطلاعاتی در مورد حفاظت از حیوانات در غنا، کنیا و ماداگاسکار و تورهای مرکز بهداشت حیوانات است.

با پرداخت تنها ۶۴.۹۵ برای افراد بزرگسال و ۳۴.۹۵ برای کودکان می‌توانید در تمام طول سال دسترسی نامحدود به باغ وحش کلگری داشته باشید. عضویت ۳ سطح مختلف دارد و می‌توانید مورد مد نظر خود را انتخاب کنید.

اعضا از امکاناتی شامل پارکینگ رایگان، تخفیف در امکانات و خرید هدیه و برگزاری کمپ و مهمانی تولد و …. برخوردارند.

اعضای فعلی برای تمدید عضویت خود از تخفیف و و هدایای زیادی برخوردارند. ماه مه امسال برای تمدید قرار داد یک سافاری چهار نفره به شما هدیه داده خواهد شد.

با عضویت در باغ وحش به برنامه‌های جهانی متفاوتی نیز کمک می‌کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت‌هایmembership perks ، purchase your membership و  Calgary Zoo مراجعه کنید. 

باغ وحش کلگری

آدرس: 210 St George’s Drive NE

ساعت: ۹ صبح تا ۵ عصر، هر روز هفته

منبع: Dailyhive