Thursday, April 25, 2024
3.6 C
Calgary

Cirque du Soleil با نمایشی دیدنی به مونتریال می‌آید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است زمستان امسال Cirque du Soleil با اجرای جذاب و تماشایی خود که AXEL نام دارد در Bell Centre مونتریال به هنرنمایی بپردازد.

از تاریخ 19 تا 29 دسامبر شهروندان مونتریال و سایر نقاط کانادا می‌توانند به تماشای اجراهای اسکیت روی یخ، حرکات آکروباتیک، موسیقی زنده، رقص و جلوه‌های گرافیکی جذاب Cirque du Soleil در شهر مونتریال بنشینند.

در وبسایت این برنامه نوشته شده: خود را برای موسیقی فوق‌العاده، اجراهای بی‌نظیر، حرکات آکروباتیک و حرکات اسکیت نفس‌گیر آماده کنید.

به گفته وبسایت در این اجرا Axel و سایر اعضای تیم در یک ماجراجویی یخی حضور خواهند داشت که پر از موسیقی و کارهای هنری می‌باشد و بینندگان را به وجد خواهد آورد. در ادامه آمده: نمایش فریبنده Axel و Lei هرکسی را میخکوب می‌کند. آن دو با یکدیگر حرکاتی سریع و دقیق را در فضای رنگارنگ و دیدنی سیرک، درحالی که صدای موسیقی جادویی در همه‌جا شنیده می‌شود، به انجام می‌رسانند.

دنیل فروتین که معاون Cirque du Soleil است می‌گوید: موفقیت کم‌نظیر اولین اجرای روی یخ ما باعث شد دست به جاه‌طلبی بزنیم و با تلاش‌ بیشتر قابلیت‌ها و مهارت‌های جدیدتری برای اجرا بر روی یخ را بیاموزیم. اجرای AXEL بدون‌شک تجربه‌ای تکرارنشدنی و حیرت‌انگیز برای تماشاگران خواهد بود که همچون سایر برنامه‌های Cirque du Soleil سعی دارد مرزهای خلاقیت را جابجا کند.

بلیت‌های این اجرا که قرار است ماه دسامبر در Bell Centre برگزار شود هم‌اکنون از این‌جا قابل خریداری هستند. پس از پایان نمایش مونتریال Cirque du Soleil با هدف اجرای برنامه به شهر کبک (تنها اجرای دیگر آن‌ها در کانادا) و سپس ایالات‌متحده خواهد رفت.

قیمت بلیت‌های اجرا با توجه به تاریخ و روز نمایش از 55.5 تا 167.75 دلار متغیر است.

Cirque de Soleil – AXEL

تاریخ: 19 تا 29 دسامبر

زمان: ساعت 13 و 15 روز یکشنبه، ساعت 15:30 و 19:30 سایر روزهای هفته

مکان: Bell Centre, 1909-avenue-des-Canadians-de-Montreal

قیمت بلیت: 55.5 تا 167.75 دلار و به صورت آنلاین قابل خریداری هستند

منبع: Daily Hive