Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

به روزرسانی قوانین Airbnb به خاطر نگرانی های ناشی از شيوع کروناویروس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این روزها مردم در سراسر جهان نگران شیوع و پیشروی بیماری هستند که همه آن را با نام کرونا و یا COVID-19،‌ می ‌شناسیم.

حال Airbnb به عنوان یکی از بزرگ ترین سایت های جهان که امکان رزرو اقامتگاه در اکثر نقاط دنیا را به مشترکین خود می دهد، در پستی قوانین و سیاست های جدید خود را که هم برای میزبانان و هم برای مسافران به خاطر کرونا به روز رسانی شده است را تحت عنوان سیاست شرایط تسکین دهنده، منتشر نموده است.

در این پست اینگونه آمده است که: هر روز اطلاعات بیشتری در باره این بیماری منتشر می شود و این می تواند هم برای مسافر و هم برای میزبان گیج کننده باشد. ما برای نظارت بر اوضاع، قوانین و سیاست های خود را به روز رسانی کرده ایم و در آن شرایطی را که مخصوصا منجر به لغو قرارداد بین میزبان و مهمان است را به خوبی توضیح داده ایم.

در این مطلب همچنین اشاره شده که Airbnb در صورت شیوع کرونا در مناطق مختلف، تمامی رزروهای خود را بدون جریمه و رایگان کنسل خواهد کرد. همچنین مسافرانی که از مناطق تحت شیوع کرونا سفر کرده اند نیز شامل این قانون نیز می باشند.

علاوه بر این، مسافرینی که به دلایلی همچون محدودیت های کنترل پزشکی، لغو پرواز و یا مواردی از این دست قادر به انجام سفر خود نباشند نیز می توانند بدون جریمه، رزرو خود را کنسل نمایند.

تمامی کسانی که بسته به این شرایط، رزرو خود را لغو نمایند نیز می توانند تمامی پول پرداخت شده از جمله هزینه های اضافی را تمام و کمال دریافت نمایند.

میزبان ها هم می توانند بدون هزینه، لغو نمایند و اگر شامل دریافت هزینه ای می گردند آن را از Airbnb دریافت نمایند.
همچنین مسافر و میزبان می توانند برای تاریخ جدید و جایگزین شده با تاریخ قبلی با هم مذاکره کنند.

گفته می شود که جایگاه این شرکت با این فسخ ها و لغو سفرها، تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

در انتها مسئولان Airbnb می گویند که با توجه به شرایط پیش آمده هم از مهمان و هم از میزبان می خواهیم تا تمامی نکات ایمنی و بهداشتی را طبق استانداردهای WHO به همراه گرفتن راهنمایی و مشاوره مسئولان محلی، رعایت فرمایند تا به این بیماری دچار نشوند و ناقل آن نباشند.

برای کسب اطلاعات بیشت درباره این قوانین مخصوصا برای مقاصدی همچون چین، ایتالیا و کره جنوبی که به شدت تجت تاثیر شیوع گسترده این بیماری هستند، می توانید به وب سایت Airbnb مراجعه نمایید.

منبع: dailyhive