Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

نتیجه مثبت کروناویروس کوین دورانت، بازیکن تیم بسکتبال بروکلین در ليگ NBA

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با بیانیه ای که تیم Broklyn Nets مبنی بر مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش بازیکن این تیم کوین دورانت منتشر کرد، حالا تعداد بازیکنان مبتلا به این بیماری در لیگ بسکتبال NBA به 7 نفر رسیده است.

این بازیکن در پیامی به طرفداران خود توصیه کرد که ضمن رعایت نکات بهداشتی، حتما خود را قرنطینه کنند و مراقبت سلامتیشان باشند تا به اتفاق هم از این مشکل عبور کنند.

بر اساس اعلام تیم بروکیلن نت؛ از این 7 بازیکن 3 تن از آن ها هیچ علائمی ندارند و در مقابل 4 نفر یگر، تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفته اند.

در ادامه بیانیه این تیم آمده است که سلامتی بازیکنان و پرسنل، مهم ترین اولویت ماست و از هر کاری که در توانمان باشد برای اطمینان از این مهم و مراقبت از آن ها دریغ نخواهیم کرد.

همچنین از تمامی بازیکنان و کادر اجرایی تیم خواسته شده تا سفرهایشان را کنسل کرده و ضمن بررسی علائم سلامتیشان، خود را در منزل قرنطینه کنند.

آخرین بازی بروکلین در تاریخ 10 مارس برگزار شد و در این نبرد، لس آنجلس لیکرز را شکست داد. البته بازی بعدی آن ها قرار بود تا در مقابل تیم Golden State Wariors و بدون حضور تماشاگران برگزار شود که لغو شد. همچنین ممکن است بازی های بعدی لیگNBA لغو شوند.

منبع: cbc