Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

پیاده‌روی کهنه سرباز ۱۰۱ ساله برای جمع‌آوری خیریه کووید-۱۹

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک کهنه‌سرباز جنگ جهانی دوم در بریتیش کلمبیا، برای جشن تولد ۱۰۱ سالگی‌اش می‌خواهد ۱۰۱,۰۰۰ دلار کمک‌های مردمی جمع‌آوری کند و برای این منظور، قصد دارد ۱۰۱ بار به دور حیاط مرکز آسایشی که در آن ساکن است، پیاده‌روی کند.

آقای جان هیلمَن که اصالتا اهل ساوث ولز در بریتانیا ست، در جنگ جهانی دوم در خدمت نیروی هوایی سلطنتی بوده و ۴ مدال شجاعت از جمله Burma Star را هم دریافت کرده است.

او حالا در خانه سالمندانی در Oak Bay در ونکوور آیلند زندگی می‌کند. همسرش آیرین، که ۷۸ سال است با هم زندگی مشترک دارند نیز در بیمارستان Glengarry در همان نزدیکی است.

آقای هیلمَن روزی ۵ بار به دور حیاط پیاده‌روی خواهد کرد تا این ۱۰۱ دور را تکمیل کند و پول جمع‌آوری شده را نیز به Save the Children اهدا می‌کند که خیریه‌ای در حمایت از کودکان است و این روزها برای مقابله با آثار بد کووید-۱۹ فعالیت می‌کند.

Day 3 of John’s Laps

Another successful day of laps for John! Thank you to the Oak Bay Police for coming to cheer him on today.

Posted by Carlton House of Oak Bay on Wednesday, May 6, 2020

طبق توضیحاتی که در صفحهٔ کمپین آقای هیلمن آمده، او این حرکت را با الهام‌گیری از هم‌رزمش کاپیتان تام مور شروع کرده که چند هفته قبل با پیاده‌روی در باغش، میلیون‌ها پوند برای سیستم بهداشتی بریتانیا جذب کرد.

پیاده‌روی آقای هیلمَن هر روز در صفحه فیسبوک خانه سالمندان Carleton پخش می‌شود و تمام مبلغ به Save the Children اهدا خواهد شد.

تا زمان نگارش این خبر مردم ۵۸,۹۰۶ دلار به این حرکت کمک کرده‌اند و شما هم می‌توانید با رفتن به صفحهٔ کمپین به طور آنلاین در این امر خیر شرکت کنید.

منبع: Daily Hive