Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

همکاری فیسبوک و شاپیفای برای کمک به فروش آنلاین کسب‌و‌کارها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپانی کانادایی Shopify که در صنعت تجارت الکترونیک فعال است با فیسبوک دستِ همکاری داده است تا به کمک کسب‌و‌کارها بیاید و آنها بتوانند آنلاین کار کنند و در شبکه اجتماعی فیسبوک محصولاتشان را بازاریابی و عرضه کنند.

خدمتِ جدید Facebook Shops به خرده‌فروشان و سازندگان محصولات مصرفی کمک می‌کند تا تقریبا بدون زحمت خاصی در یک قالب زیبا و راحت، محصولاتشان را ارایه کنند.

فیسبوک می‌گوید: «ما می‌خواهیم مردم به جای زحمت خرید، با لذت خرید آشنا شوند و اینجا مکانی برای این کار است. و می‌خواهیم به کسب‌و‌کارهای کوچک کمک کنیم تا امکان مشاهده و ورق زدن محصولات در فضای آنلاین را به مشتریان بدهند.»

مدیرعامل فیسبوک، آقای مارک زاکربرگ می‌گوید: «این قرار نیست همه فروش از دست رفتهٔ کسب‌و‌کارها را برگرداند، ولی کمک خوبی است.»

شاپیفای سال‌ها ست در سرتاسر دنیا به بیزینس‌ها کمک می‌کند مشتریان خودشان را در فضای آنلاین پیدا کنند و همکاری با بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا می‌تواند زمین بازی‌اش را بزرگتر کند.

توبی لاتکی، مدیرعامل شاپیفای می‌گوید: «خدمات شاپیفای به بیش از ۱ میلیون بیزینس در دنیا باعث تغییر چشم‌انداز عرضه مستقیم به مصرف‌کننده شده و نوع خرید مردم را هم عوض کرده است. حالا با Facebook Shops در این برهه حساس دست به دست هم داده‌ایم تا به کارآفرینان کمک کنیم.»

«با همگام شدن پلتفرم شاپیفای و قابلیت‌های تجاری و مقیاس بزرگ فیسبوک، ما می‌توانیم مرزها را جابجا کنیم و آینده خدمات تجاری آنلاین را متحول نماییم.»

این همکاری در شرایطی اعلام شده که بیشتر کسب‌و‌کارها در دوران پندمیِ کووید-۱۹ با چالش روبرو شده‌اند و محو شدن ترافیک خرید حضوری، باعث ورشکستگی و تعطیلی بسیاری از آنها شده، و شاید Facebook Shops بتواند نفس نجات‌بخشی برای برخی از آنها باشد.

منبع: Daily Hive