Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

هواپیمای آلمانی پس از رسیدن به مقصد با فرودگاه تعطیل مواجه شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز شنبه پرواز شرکت آلمانی Eurowings پس از رسیدن به مقصد با فرودگاه تعطیل روبرو شد و دوباره به آلمان بازگشت.

پرواز شماره 9844 شرکت Eurowings صبح روز 23 می از مبدا دوسلدورف آلمان به Olbia در ساردینیا پرواز کرد اما خلبان پیش از رسیدن به مقصد پیامی مبنی بر بسته بودن فرودگاه دریافت کرد.

یکی از سخنگویان شرکت Eurowings در اینباره گفت: به دلیل شیوع کروناویروس وضعیت تعدادی از فرودگاه‌های اروپا غیرقابل پیشبینی شده است. از اینرو اطلاعات مربوط به ساعات فعالیت یا تعطیلی فرودگاه‌ها دائما در حال تغییر است و مقررات کشورهای مختلف نیز هر روز تغییر می‌کند.

پرواز مذکور نیز به دلیل اطلاعات پروازی غلط مجبور شد مجددا به آلمان بازگردد. مسافران در مجموع چهار ساعت و ده دقیقه در آسمان بودند، درحالی که این پرواز دو ساعت و ده دقیقه طول می‌کشد.

فرودگاه Olbia در واکنش به این اتفاق گفت: قوانین جدید برای ورود پروازها به ساردینیا تا تاریخ 2 ژوئن اعتبار خواهند داشت. بر این اساس ورود به منطقه تنها با مجوزهای خاص امکان‌پذیر است.

ازجمله این مجوزها می‌توان به پر کردن یک پرسشنامه از طریق اپلیکیشن محلی اشاره کرد. علاوه بر این چنانچه مسافران نتوانند مدرک پزشکی معتبری که نشان دهد نتیجه تست COVID-19 آن‌ها منفی بوده ارائه کنند باید در زمان ورود تست آنتی‌بادی از آن‌ها گرفته شود.

قرار است از تاریخ 3 ژوئن مجددا برنامه‌ پروازهای داخلی از رم و میلان از سر گرفته شوند و پروازهای بین‌المللی نیز از تاریخ 25 ژوئن آغاز خواهند شد.

Eurowings از مسافران این پرواز به دلیل ناهماهنگی‌ها و نگرانی‌ پیش آمده عذرخواهی کرده و بلیت پرواز آینده برای آن‌ها صادر شده است.

منبع: Daily Hive