Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

گوگل ۱۰۰,۰۰۰ کمک‌هزینه تحصیلی برای دوره‌های آنلاین می‌دهد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

گوگل ۳ دوره آنلاین جدید همراه با اعطای با گواهی رسمی در زمینه‌های «تحلیل داده»، «مدیریت پروژه» و «طراحی تجربه کاربری» برگزار خواهد کرد.

این دوره‌ها توسط کارمندان گوگل طراحی شده و تدریس می‌شوند و برای شرکت در آنها نیازی به داشتن مدرک کالج نیست، بین ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشند و در پلتفرم آنلاین Coursera برگزار خواهند شد.

گوگل می‌گوید این گواهی‌ها را معادل مدرک دورهٔ ۴ ساله کالج در نظر خواهد گرفت و از بین افرادی که موفق به تکمیل دوره شوند، برای استخدام انتخاب خواهد کرد.

لیسا جِوِلبِر از مدیران ارشد گوگل که Grow with Google و Google for Startups را زیر نظر دارد و مدیر بازاریابی گوگل در امریکا ست، می‌گوید: «Coursera یک هزینه اندک —۴۹ دلار در ماه— دارد اما ما می‌خواهیم همه قادر به مشارکت در این فرصت باشند.»

بنابراین کمک‌هزینه شرکت در این دوره برای ۱۰۰,۰۰۰ نفر نیازمند تامین خواهد شد و بیش از ۱۰ میلیون دلار در اختیار سه بنیاد غیرانتفاعی YWCA و NPower و JFF قرار می‌گیرد تا در طرح توسعه نیروی کار از بین بانوان، بازنشستگان و افراد محروم، مشارکت کنند.

Screen Shot 1399 04 25 at 2 07 40 PM

خانم جِوِلبِر می‌گوید که گوگل این ۳ حوزه خاص را انتخاب کرده زیرا بیشترین رشد و بیشترین درآمد برای کارمندان را در آنها می‌بیند.

در حالی که کووید-۱۹ بسیاری از مشاغل را در کانادا و امریکا از بین برده، انتظار می‌رود تا پایان سال بخشی از آنها برگردند ولی مطمئنا بسیاری از فرصت‌های شغلی برای مدت‌ها احیا نخواهند شد. چنین دوره‌هایی فرصت خوبی است که مردم تخصص‌های جدید و حتی شغل متفاوتی به دست آورند.

منبع: CNBC