Tuesday, March 19, 2024
6.2 C
Calgary

کنفرانس خبری گروه خیریه پردیس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در تاریخ 20 آگوست 2020، به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس گروه خیریه پردیس، یک کنفرانس مطبوعاتی به همین منظور در هتل شرایتون ریچموندهیل برگزار شد.

در این کنفرانس که با حضور جمعی از اصحاب رسانه­های وزین ایرانی مقیم کانادا و تعدادی از حامیان خیریه برگزار شد، نکاتی در مورد فعالیت­های فعلی و آتی خیریه پردیس عنوان گردید و اهداف و برنامه­های جدید آن تشریح شد.

نخست خانم پری جواهری، به عنوان بنیان­گذار و مدیرعامل خیریه توضیحاتی در مورد فرایندهای جاری ایراد نمود. ابتدا تاریخچه و شرحی از وقایع کاری بیست سال گذشته را توضیح داد. سپس نکاتی در مورد شفافیت عملیات مالی و نحوه انتقال وجوه جمع­آوری شده و توزیع آن در ایران و ارائه گزارش به دولت کانادا (CRA) از یک سو و از سوی دیگر پاسخگویی به حامیان و اسپانسرهای خیریه بیان نمودند.

همچنین تاکید گردید که برای حامیان رسید مالیاتی (Tax Receipt) صادر می­گردد.

در ادامه دو تن از اسپانسرها به عنوان حامیان برجسته خیریه که در بیست سال گذشته از نزدیک با این گروه کار کرده­اند، از تجربیات خود در دو سفر به ایران و بازرسی و بازدید از سازمان­هایی که وظیفه­ی اجرایی ارسال و توزیع و مدیریت عملیاتی وجوه ارسالی خیریه پردیس را در ایران دارند، توضیح دادند.

در انتها شهریار محمدپور به عنوان مشاور توسعه بازار خیریه، ضمن تاکید بر امکان همیشگی حمایت اسپانسرها از کودکان بی­سرپرست و بدسرپرستِ تحتِ پوششِ خیریه با هزینه یک دلار در روز، توضیحاتی در مورد کمپین فعلی با نام “Back to School 2020” ایراد نمود. همچنین برنامه­ی جدید خیریه در آغاز دهه­ی سوم فعالیت آن، که برقرای ارتباط با جوانان به منظور تربیت نسل جدیدی از حامیان به­خصوص با استفاده از قابلیت­های فضای مجازی می­باشد، را تشریح نمود.

در انتها حضار به پرسش و بیان دیدگاه­های خود پرداختند و برگزار کنندگان به این نکات پاسخ دادند و خانم جواهری از اسپانسر برگزاری این کنفرانس، تقدیر به عمل آوردند.