Tuesday, April 23, 2024
17.1 C
Calgary

پرداخت هزینه پروازهای لغو شده در دوران پاندمی توسط WestJet

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بزودی WestJet Group روند بازگرداندن هزینه پروازهای دو شرکت هواپیمایی WestJet و Swoop که به دلیل شیوع COVID-19 لغو شده‌ بودند را آغاز خواهد کرد.

این گروه روز چهارشنبه اعلام کرد که شرکت WestJet از روز دوشنبه 2 نوامبر 2020 بطور سیستماتیک فرایند گرفتن تماس با مشتریان واجد شرایط که پروازشان پس از شیوع ویروس لغو شده بود را شروع می‌کند.

اد سیمز رئیس و مدیرعامل WestJet در اینباره گفت: ما یک خط هوایی مسئول هستیم که شهرت خود را بخاطر مشتری‌مداری بدست آورده‌ایم. مشتریان در دوران COVID به صورت واضح و شفاف اعلام کرده‌اند که انتظار دارند در دو حوزه به آن‌ها ضمانت داده شود: فراهم کردن امن‌ترین محیط سفر و امکان بازگشت هزینه‌های سفر در صورت لغو. از روز دوشنبه روند بازگشت هزینه به کسانی که پرواز WestJEt و Swoop آن‌ها لغو شده آغاز خواهد شد.

آقای سیمز در ادامه به این نکته اشاره کرد که WestJet اولین شرکت هواپیمایی ملی کانادا محسوب می‌شود که قصد بازگرداندن این مبالغ به مشتریان را دارد.

پیشبینی شده فرایند بازگرداندن هزینه به مشتریان واجد شرایط بین شش تا نه ماه زمان ببرد.

بگفته مسئولان شرکت امکان تجمیع حجم عظیمی کار اداری وجود دارد، به همین دلیل از مشتریان خواسته شده تا منتظر تماس از سوی شرکت باشند و مراحل خواسته شده را تا جای ممکن در کمترین زمان انجام دهند.

منبع: Daily Hive