Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

قتل افسر پلیس کلگری در بازرسی ترافیکی شب سال نو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در شب سال نو، یک افسر ۳۷ ساله نیروی پلیس کلگری در حین خدمت کشته شد.

گروهبان اندرو هارنت، با سابقه ۱۲ سال خدمت در پلیس کلگری، ساعت ۱۰:۵۰ شب سال نو توسط خودرویی که از یک بازرسی ترافیکی می‌گریخت، زیر گرفته شد و جان خود را از دست داد.

هارنت در شب حادثه در منطقهٔ بُلوار فالکن‌ریج و جادهٔ فالکن‌ریج مشغول کار بود، و نیروهای پلیس نزدیک به او بلافاصله بعد از حادثه برای نجاتش وارد عمل شدند، اما اندکی پس از پذیرش در بیمارستان، او جان خود را از دست داد.

در بیانیهٔ شهرداری می‌خوانیم: «تلاشی جدی برای یافتن و دستگیری ضاربِ فراری در جریان است و او را به پیشگاه عدالت خواهیم آورد. ده‌ها نیروی پلیس و افراد داوطلب هر روز در این زمینه تلاش می‌کنند.»

حکم دستگیری به جرم قتل درجه-اول برای دو نفر که بنا به گفته پلیس در این حادثه مقصرند، صادر شده است. الاذان شاه محمد ۱۷ ساله و امیر عبدالرحمن ۱۹ ساله، در رابطه با این حادثه تحت تعقیب پلیس هستند.

محمد که گویا پشت فرمان بوده، و عبدالرحمن که دیگر سرنشینِ خودرو بوده، سوار یک SUV بوده‌اند که گروهبان هارنت آن را برای بررسی متوقف کرده و در نهایت توسط همان خودرو به قتل رسیده است.

1920 muhammad

1920 abdulrahman

مدل خودروی تحت تعقیب Infiniti FX سال ۲۰۰۶ به رنگ مِسی است و به گفتهٔ پلیس، روی کاپوت آن آسیب‌دیدگی مشهودی وجود دارد.

پلیس از همه خواسته که در صورت اطلاع از محل این افراد یا این خودرو، با شماره تلفن ویژه قتل یا شماره تلفن غیراضطراری پلیس کلگری تماس بگیرند:

403-428-8877

403-266-1234

منبع: Daily Hive