Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

دیزنی ۶۰ فروشگاهش را در امریکا و کانادا می‌بندد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

زمانی بود که فروشگاه‌های دیزنی بهترین تجربه سرگرمی کودکان بعد از بازدید از پارک‌های دیزنی بودند، اما خبری بد در این باره داریم. بیانیه‌ای که دیزنی امروز صبح منتشر کرده، خبر از تعطیلی ۶۰ فروشگاهش در امریکای شمالی (امریکا و کانادا) می‌دهد.

امروزه سرویس استریم دیزنی+ به ۹۴.۹ میلیون مشترک ماهانه رسیده و دیزنی یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا است. اما درآمد فروشگاه‌های حضوری‌اش با کاهش ۲۲ درصدی روبرو شده که البته بعید است دلیل تعطیلی این همه شعبه، فقط همین کاهش باشد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by shopDisney (@shopdisney)

در حقیقت پندمیِ کووید-۱۹ باعث تغییر عادات خرید مردم در سرتاسر دنیا شده و همه استقبال بیشتری از خرید آنلاین می کنند. پس عجیب نیست اگر دیزنی تصمیم به تعطیلی تعدادی از ۳۰۰ فروشگاهش در سرتاسر دنیا بگیرد.

خوشبختانه افرادی که علاقمند به لمس فیزیکی محصولات قبل از خرید آنها هستند، می‌توانند با حضور در پارک‌های دیزنی و بعضی از فروشگاه‌های تارگت آنها را از نزدیک ببینند.

اما بیش از هر چیز به نظر می‌رسد ما در ابتدای یک دوره‌ایم، دوره‌ای که بیشتر کمپانی‌ها با فروشگاه‌های فیزیکی وداع می‌کنند و برای عرضه محصولات‌شان به پلتفرم‌های آنلاین رو می‌آورند.

دیزنی هنوز نگفته که دقیقا کدام شعبه‌ها برچیده می‌شوند.

منبع: Curiocity