Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

مزایای EI، CRB، CRCB و CRSB تمدید شدند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت کانادا مدت زمان پرداخت EI و دیگر مزایای اضطراری COVID-19 را برای شهروندان آسیب‌دیده در دوران کرونا تمدید کرد.

روز پنجشنبه گذشته به منظور حمایت از کارگران آسیب دیده در دوران پاندمی، سقف تعداد هفته‌های واریز EI افزایش یافت.

با تصویب قانون C-24 کارگرانی که از مزایای EI بهره‌مند شده‌اند تا 25 سپتامبر 2021 آن را دریافت می‌کنند.

بعلاوه شهروندان دارای شغل آزاد که برنامه EI را انتخاب کرده‌اند می‌توانند از سقف درآمد 5,000 دلار در سال 2020 استفاده کنند. این رقم قبلا 7,555 دلار تعیین شده بود. به این ترتیب درخواست‌ها از 3 ژانویه تا 25 سپتامبر 2021 با این سقف جدید مورد بررسی قرار می‌گیرند.

کارلا کوالترو وزیر اشتغال کانادا در اطلاعیه‌ای گفت: تصویب این قانون خبری خوش برای کارگران و خانواده‌هایشان است. ما نشان داده‌ایم شهروندان را در دوران پاندمی فراموش نکرده‌ایم. با این کار از میلیون‌ها کانادایی حمایت کرده و شرایط لازم برای دسترسی آنان به منابع حیاتی و بازگشت به محیط کار را فراهم می‌کنیم.

او افزود: در ماه گذشته 259,000 شغل بازگشایی شده که نشانگر موفقیت‌آمیز بودن برنامه دولت برای ایجاد فرصت شغل و بهبود وضعیت طبقه متوسط است. ما می‌دانیم شرایط بسیاری از کارگران و خانواده‌هایشان، مخصوصا کسانی که هنوز بیکار هستند، بسیار بد است. دولت به حمایت از آن‌ها ادامه خواهد داد تا تمام نیازهایشان برآورده شود.

همزمان سقف هفته‌های پرداخت CRB و CRCB با 12 هفته افزایش، از 26 به 38 هفته رسیده است. سقف هفته‌های پرداخت CRSB نیز از دو به چهار هفته افزایش یافته و شهروندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت CRA از این مزایا بهره‌مند شوند.

براساس قانون جدید کلیه مسافران بین‌المللی که مجبور به قرنطینه اجباری هنگام ورود می‌شوند (ازجمله گردشگران)، هیچگونه حمایت مالی در دوران قرنطینه اجباری دریافت نخواهند کرد.

منبع: Daily Hive