Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

سالمندان تورنتویی می‌توانند رایگان به مرکز دریافت واکسن COVID-19 بروند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سالمندان و معلولین می‌توانند در صورت نیاز به طور رایگان به محل واکسیناسیون خود برسند. مقامات شهرداری در یک کنفرانس خبری اعلام کردند که برنامه‌ای را برای کمک به افرادی که با حمل و نقل مشکل دارند ایجاد کرده‌اند.

شهردار جان توری گفت : «ما می‌دانیم که همه به وسیله نقلیه شخصی دسترسی ندارند. همچنین مشکلات مالی یا حتی حرکتی ممکن است مانع استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی شود.»

این برنامه از 29 مارچ برای سالمندان بالای 75 سال، معلولین و افراد دارای نقص ایمنی که راه دیگری برای دسترسی به کلینیک ندارند در دسترس خواهد بود.

خدمات اجتماعی Toronto Ride ،iRide ، Scarborough Ride و Ontario Health Partners با افزایش ساعات کاری خود به دریافت واکسن سالمندان کمک خواهند کرد.

کمیسیون حمل و نقل تورنتو (TTC) کوپن‌هایی را برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه رفت و آمد به مراکز واکسیناسیون را ندارند ارائه می‌دهد. Wheel-Trans نیز با مراجعه به مشتریان خود اطمینان حاصل می‌کند که آنها از ثبت نام برای دریافت واکسن مطلع هستند.

اوبر کانادا نیز 150،000 دلار کد کوپن اهدا کرده است که از 6 آوریل از طریق سازمان‌های محلی به ساکنین محله‌هایی که با نرخ بالای شیوع روبرو هستند توزیع می‌گردد

شهردار در ادامه گفت: «ما با استفاده از سازمان‌های کمک‌های داوطلبانه می‌توانیم مبلغ قابل توجهی را ذخیره کنیم. هزینه‌ای که این افراد دریافت می‌کنند فقط برای ثبت نام خواهد بود. لازم به ذکر است که TTC در حال راه‌اندازی اتوبوس شاتل است تا مسافران را از ایستگاه Finch به محل واکسیناسیون در مرکز Mitchell Field منتقل کند.»

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رزرو حمل و نقل رایگان از طریق وب سایت شهر تورنتو در دسترس خواهد بود. این برنامه فقط برای افرادی در دسترس است که قصد دارند از محل اقامت خود در تورنتو برای انجام واکسیناسیون به یک کلینیک در همین شهر مراجعه کنند.

 

منبع: Dailyhive