Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

تولید هفته‌ای بیش از یک میلیون ماسک N95 در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک شرکت بریتیش کلمبیایی اولین تولیدکننده ماسک N95 در کانادا است که مورد تأیید بهداشت این کشور قرار گرفته است.

این شرکت که با نام Inno Lifecare فعالیت خود را آغاز کرده است از تایید ماسک‌های N95 خود از سوی مقامات بهداشت کانادا خبر داد. دفتر مرکزی این شرکت در بندر کوکیتلام قرار دارد.

این شرکت تا هفته آینده 2 میلیون و 500 هزار ماسک را به سراسر بریتیش کلمبیا و کانادا منتقل خواهد کرد. در طول ماه آینده نیز ماسک‌های تولید شده این شرکت در استان موجود خواهد بود.

بر اساس یک گزارش منتشر شده بهداشت کانادا سطح محافظتی 95 PFE-L3 را به این ماسک‌ها اهدا کرده است. سطح محافظتی 95PFE-L3 به معنی بالاترین سطح محافظت در برابر ذرات معلق موجود در هوا است.

جی پارک مدیر عامل و بنیانگذار Inno Lifecare می‌گوید: افتخار می‌کنیم که ماسک تولید شده ما دارای استاندارد 95 PFE-L3 که از استانداردهای دقیق آمریکای شمالی است برخورداریم که می‌تواند برای محافظت از کارکنان بهداشت در جبهه‌ مبارزه نقش مهمی ایفا کند.

این شرکت گفت با تولید 95٪ از قطعات این ماسک در کانادا به زودی وابستگی به تامین‌‎کنندگان آمریکایی از بین خواهد رفت. همچنین ماسک‌های جدید مجازند در بیمارستان‌های سراسر کشور عرضه شوند.

این شرکت بازوی اجرایی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی Inno Foods است که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان میان‌وعده‌های ارگانیک در جهان است.

شرکت Inno Lifecare پس از شیوع بیماری همه گیر COVID-19 از تهیه میان‌وعده دست کشید تا بتواند روی تولید ماسک‌های تنفسی تمرکز کند. پارک در این خصوص می‌گوید: Inno Lifecare کانادایی‌ها را در اولویت خود قرار می‌دهد. این به معنی تولید، آزمایش و صدور گواهینامه ماسک تنفسی در کانادا است تا شهروندان بار دیگر کمبود ماسک را تجربه نکنند.

 

منبع: Dailyhive