Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

سرمایه گذاری ۱۱ میلیون دلاری Coke Canada Bottling در تأسیسات کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با افزایش تقاضای مصرف‌کننده و نیاز به توسعه و نوآوری، شرکت Coke Canada Bottling از سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیون دلاری در تأسیسات مستقر خود در کلگری خبر داد.

کلگری دفتر مرکزی Coke Canada Bottling در غرب کانادا است که بیش از ۴۶۰ کارمند دارد. این مکان از یک مرکز تولید و همچنین یک مرکز توزیع برخوردار است که در شش روز هفته و به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

از محصولات این شرکت می‌توان به ۱۳ بسته‌بندی مختلف و 40 طعم متنوع که به صورت محلی تولید می‌شوند اشاره کرد.  شرکت Coke Canada Bottling با چهار خط تولید از جمله کوکاکولا، کانادا درای، داسانی و A&W، در مجموع حدود ۳۲ میلیون مورد محصول در سال تولید می‌کند.

به گفته تاد پارسونز، رئیس و مدیر عامل این شرکت، هدف از سرمایه‌گذاری ایجاد آینده بهتر برای کارکنان، مشتریان، مصرف‌کنندگان و جوامع محلی است. وی در ادامه خاطر نشان کرد که به عنوان یک کسب‌وکار خانوادگی به دنبال رشد بلند مدت است.

این سرمایه‌گذاری در تبدیل خط تولید موجود به خط تولید بسته‌بندی‌های قابل بازیافت بیشتر و همچنین به منظور به کارگیری تجهیزات جدید در تاسیسات استفاده خواهد شد. قرار است تجهیزات جدید در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ راه‌اندازه شده و در بهار از آنها بهره‌برداری شود.

محصولات تولیدشده در تاسیسات کلگری به بازارهای عمده سراسر غرب کانادا از جمله ادمونتون، لث‌بریج، کرنبروک، ساسکاتون، رجینا، برندون و وینیپگ ارسال می‌شود.

تأسیسات کلگری به بیش از ۴۰۰۰ مشتری خدمات ارائه می‌دهد و چیزی حدود ۱۶۰ میلیون دلار از طریق فروشندگان و شرکای مستقر در کلگری وارد اقتصاد محلی می‌شود.

این تیم با Ronald McDonald House و Big Brothers Big Sisters در ارتباط است و به طور مداوم به Calgary Drop-In Centre و بیمارستان کودکان کمک‌های مالی اهدا می‌کند.

 

 

منبع: Dailyhive