Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

دستگیری ۱۵ نفر به دنبال کشف مواد مخدر در لتبریج

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

۱۵ نفر به دنبال کشف و ضبط مواد مخدر در خانه‌ای در حومه شهر لتبریج ( Lethbridge) دستگیر شدند. پلیس افراد زیادی را به دنبال کشف مواد مخدر در لتبریج دستگیر کرده است و بعد از جستجوهای رسمی که اخیرا در خانه‌ای در بخش شمالی این شهر انجام گرفت توانست بسته‌های حاوی هروئین و کارفنتانیل (carfentanil) را کشف و ضبط کند.

افراد واحد ویژه پلیس مرکزی لتبریج، واحد پلیس راهور و واحد K9 با پشتیبانی نیروهای یگان ضربتی، مقامات دانشکده پلیس و واحد آموزش یک جستجوی رسمی در خانه‌ای واقع در بلوک ۲۰۰ خیابان شماره ۱۵ انجام دادند. در مجموع ۱۳ نفر در داخل خانه شناسایی شدند و از این بین ۹ نفر با صدور قرار رسمی بازداشت به اداره پلیس منتقل شدند. نتیجه جستجو کشف مواد مخدر در لتبریج بود.

در طول انجام جستجو و تحقیقات پلیسی ۲ فرد دیگر نیز بعد از این که یکی از آن‌ها به قصد خرید مواد به این خانه آمده بود و دیگری در مجاورت محل مذکور با پلیس برخورد کرد دستگیر شدند. دستگیری این ۲ تن زمانی اتفاق افتاد که پلیس متوجه شد خانه شناسایی شده محلی برای معاملات مواد مخدر بوده است.

پلیس توانست ۲۱ بسته حاوی مقادیر کارفنتانیل، ۱۶ بسته حاوی مقادیر هروئین، تعداد زیادی از کارت‌های شناسایی و بهداشت سرقت شده و اموالی شامل چوب اسکی، دوچرخه کوهستان و ابزارآلاتی در این خانه کشف کند. به نظر می‌رسد جستجوهای پلیسی به غیر از کشف مواد مخدر در لتبریج یافتن اموال سرقت شده‌ای را هم در پی داشته است.

در حال حاضر ۶ نفر از بین این ۱۵ نفر دستگیر شده تفهیم اتهام شده‌اند. تیفانی جنراکس (Tiffany Genereaux)، ۲۷ ساله اهل منطقه استندآف ((Standoff به دلیل همراه داشتن و حمل غیر مجاز مواد مخدر به منظور قاچاق متهم شناخته شد. زمان حضور او در دادگاه برای ۱۱ ژانویه تعیین شده است.

دئون گراسونتوربوی (Deon Grosventureboy)، ۲۳ ساله اهل لتبریج به دلیل همراه داشتن مواد مخدر و نیز اموال سرقت شده متهم شناخته شد. زمان برگزاری دادگاه او ۱۱ ژانویه خواهد بود.

شلی بوانز (Shelly Bevans)، ۴۹ ساله اهل منطقه فورت مکلود (Fort Macleod) به دلیل حمل غیر مجاز مواد مخدر، به همراه داشتن اسناد شناسایی هویتی و اموال سرقت شده متهم شناخته شد. او روز ۱۶ ژانویه در دادگاه حضور خواهد یافت.

ریچارد شاو (Richard Shaw)، ۴۲ ساله اهل لتبریج به دلیل نقض تعهدات قانونی متهم شناخته شد. زمان برگزاری  دادگاه او روز ۱۸ ژانویه خواهد بود.

جسیکا جانستون (Jessica Johnston)، ۴۲ ساله اهل لتبریج به دلیل همراه داشتن اموال سرقت شده متهم شناخته شد. زمان برگزاری دادگاه او روز ۴ ژانویه خواهد بود.

جان جونز (John Jones)، ۲۶ ساله اهل لتبریج به دلیل حمل غیر مجاز مواد مخدر به منظور قاچاق و همراه داشتن دو مورد از اموال سرقت شده متهم شناخته شد. زمان برگزاری دادگاه او روز ۱۹ ژانویه خواهد بود.

منبع: dailyhive